dongen Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 noen som vet om en webshop ( utenom elfa) som selger blå leds? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Clas Ohlson , biltema og de fleste andre elektroforetninger selger Blå Leds. Måtte du poste 3 tråder?? Lenke til kommentar
umy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 http://www.3dfxcool.no selger blå leds, både uv og vanelige Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 De fleste er vel nevnt, men www.microplex.no har også et lite utvalg :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 hvorfor skal alle på død og liv absolutt ha BLÅE leds, det er jo så sinnsykt STYGT og overbrukt kan dere ikke være litt originale for en j3vla gangs skyld! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 fordi blåe leds er vel egentlig de enestre ledsa som passer på et sølvfarga kabinett, utenom rød. og rød er jentefarge!!!!!!!!! PS: DU er stygg.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvordan vet du har Zthal er stygg? Lurer litt jeg.. Lenke til kommentar
umy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 blåe leds fordi: det IKKE er overbrukt.. jeg tipper det er gaaaanske mange pcr rundt om i landet som ikke har blå leds på pcn sin... og fordi det er kuult :smile: og fordi jeg er lei av de standar gule/oransje/gulgrønne led'sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå