audun87 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har et problem; Når jeg kjører video eller spiller musikk på data'n overdøver musikkinstrumentene talen. Jeg har prøvd diverse instillinger, men jeg finner ikke ut av d. Men d er sikkert en enkel løsning på problemet..? Sånt skyldes vel ikke lydkortet..? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Høres ut som du har satt på surround men har stereo høyttalere. Lenke til kommentar
audun87 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Høres ut som du har satt på surround men har stereo høyttalere. 6810606[/snapback] Sikkert et dumt spørsmål; men kan jeg laste ned et program for å få skrudd av surroundlyden?? D ser ikke ut som d er mulig fra før..? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette kan du somregel endre på i kontrollpanel og lydinnstillingene der. Lenke til kommentar
audun87 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hmm... jeg ser at den står innstilt på stereo, men talen er fortsatt bare mumling Noen forslag?? takk for svara foresten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Høyt nivå på musikk og lydeffekter i forhold til tale i filmer og TV-reklamer er et vanlig problem. Svært mange filmer lages slik. Jeg irriterer i hvertfall meg over det stadig vekk. Kanskje det er det samme du plages av? I så fall er det ikke mulig å justere opp talen og ned alt annet. Tale og andre lyder i det samme frekvensspekteret vil hele tiden ha den samme differansen i lydnivået. Men du kan prøve å justere ned bass og diskant sånn at ikke det forstyrrer talen (mellomtone) så mye. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sätt i högtalarna/headset i rätt utgång på ljudkortet så blir det bra. Du har förmodligen de i bakhögtalarutgången nu gissar jag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå