ZawyeR Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg vil starte med litt info om TrackmaniaNations: Genre: Bilspill Players: 1 Online: Yes Costs: FREE!! @ trackmanianations.com Total downloads: Over 6millions ------------------- Dette er et genialt bilspill som spilles mye over hele verden, veldig moro og avhengighets skapende. Kjøres flere ligaer og kamper. Det norske Trackmania miljøet vokser enormt fort, og ved å ha en TM compo vil dette spille bli enda større, ikke minst pga det er gratis, så vil jeg ikke tro at deltagermangel vil bli et problem. Å ha en TM compo på en lørdag ( eller avslutte på søndag) vill vært perfekt siden mange av compoene foregår i uka ( Mange om ikke har fri fra skole, jobb osv). En price hadde vært toppers ------ Kamper kjøres i: Rounds: Første man til mål, alle starter samtidig. Type regler: Alternative rules. Form: 2on2 Antall maps: 2 ( HW lan skaffer fort noen maps på TMX, se litt på norske servere hva som er bra baner ) Poengrense: 7 Håper dere tar dette seriøst siden dette er et spill som bare blir større og større, så å starte med det allerede på HW lan ville vært topp Mvh. Mikal Norheim aka. ZawyeR Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Trackmania er morsomt, hadde vært tøft med en compo i det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er definitivt med, hvis jeg ikke er på vakt da de spilles TMN er drit konge. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg blir med isåfall, tm er konge Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 selvfølgelig er jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg