Gå til innhold

Rimeligste mobil med WiFi

onle

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter en mobiltelefon med WiFi. Har prøvd å søke etter mobiler med WiFi på amobil.no (prisguide.no), men den viser litt merkelig resultater, som bl.a. SE 550i, som etter alt jeg kan se _ikke_ har WiFi. Da er det ikke godt å si om den da har med alle som har WiFi.

Lurer på om folk har noen anbefalinger til mobiler med WiFi?

Ønsker vel helst å bruke under 2000-2500 kr uten abonnement, og under 1000 med abonnement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er på jakt etter en mobiltelefon med WiFi. Har prøvd å søke etter mobiler med WiFi på amobil.no (prisguide.no), men den viser litt merkelig resultater, som bl.a. SE 550i, som etter alt jeg kan se _ikke_ har WiFi. Da er det ikke godt å si om den da har med alle som har WiFi.

Lurer på om folk har noen anbefalinger til mobiler med WiFi?

Ønsker vel helst å bruke under 2000-2500 kr uten abonnement, og under 1000 med abonnement.

6810480[/snapback]

Tror nok at Qtek 8300/8310 eller I-Mate SP5 er den/de billigste telefonen(e) med WiFi. 8300 som er den billigste koster ca 2800,- uten abbonement.

Fikk min variant av 8310 (Vodafone sin V1240) i sist uke og er strålende fornøyd. Masser av programmer du kan laste ned, støtte for miniSD minnekort (opptil 2GB), kjempebra skjerm (QVGA, 65K farger). Greit kamera (kun 1mpx).

Du kan også bruke ip-telefon med denne hvis du går for Woize sin løsning. Dette fungerer ypperlig når du er i WiFi soner.

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt E60 og E61 jeg :blush: .

De er billigst hvis du skal kjøpe MED abbonement.

E60 koster fra 899,- med abbonement, E61 fra 1690,- med abbonement.

Kjøper du uten abbonement, blir 8300 noen hundrelapper billigere.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...