FenrisC0de Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fy fillern jenter er så sinnsykt kjipe av og til! Nå har jeg ny dame-trøbbel, og denne gangen er det værre enn noen gang før. Det er så vanskelig å forklare, men hun bare avskjærer meg helt.. våre venner er nå "hennes" venner, og hun bryr seg mer om hva andre gjør enn hva som er viktig for meg.. Plustelig har hun begynnt å gjøre alt for å fremstå som sinnsykt kul for alle andre. Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dump Tha BITCH!! Ingen fortjener noe sånt, slå opp med hun på en fin måte gjerne rett foran vennene hennes. Se hvor tøff hun er i tryne da. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kanskje litt unødvendig å lage en helt ny tråd for å whine om det? Post i deppa- tråden visst du absolutt må informere alle om dette... God natt! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjett det, men er faktisk en kjærlighetstråd her. BRUK DEN! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Prøvd å snakke med henne om problemet? Hvis hun ikke gidder å høre på deg ville jeg anbefalt å dume henne. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..Kanskje problemet er at du gjør alt for henne? Kanskje løsningen er å ringe henne halvparten så ofte som hun ringer deg, og se henne to ganger i uka? Når jeg leser " Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne" høres det ut som om du oppfører deg klengende og trengende. Slutt med det, og ikke godta bitching fra henne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette er feilpost. Kvitt deg med dama før det blir værre. Venter du lenge blir det bare ei stor mølje av det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fortell henne hva du mener. Dette høres rett og slett ille ut. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fy fillern jenter er så sinnsykt kjipe av og til! Nå har jeg ny dame-trøbbel, og denne gangen er det værre enn noen gang før. Det er så vanskelig å forklare, men hun bare avskjærer meg helt.. våre venner er nå "hennes" venner, og hun bryr seg mer om hva andre gjør enn hva som er viktig for meg.. Plustelig har hun begynnt å gjøre alt for å fremstå som sinnsykt kul for alle andre. Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang.. 6810455[/snapback] Du er fremdeles ung! Ikke la deg herse med av et oppmerksomhetssykt kvinnfolk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva med å sage hu i tre like store biter og legge hu i forskjellige søppelkasser rundt om i byen? Eller ikke. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..Kanskje problemet er at du gjør alt for henne? Kanskje løsningen er å ringe henne halvparten så ofte som hun ringer deg, og se henne to ganger i uka? Når jeg leser " Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne" høres det ut som om du oppfører deg klengende og trengende. Slutt med det, og ikke godta bitching fra henne. 6810761[/snapback] Har du noen gang hørt om fenomenet jeg_må_klare_å_få_han_fordi_han_er_uoppnåelig men nå har jeg han , så da kan jeg bare drite i han - fenomenet? Eller hun tenker på noe som hun ikke vil si, men jeg skal ikke legge ut masse forslag som mest sannsynlig ikke stemmer. Jeg støtter T.F.T her, noe er i allefall galt. Lykke til Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hun erke vant med all oppmerksomheten og hva hun skal gjøre med det, sånn er det å føle seg levende. gi det tid. skal vi dumpe jenter fordi de ikke er kontrolerbare? girls are wild, lik det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå