Gå til innhold

Kjæresten min! (igjen)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Fy fillern jenter er så sinnsykt kjipe av og til! Nå har jeg ny dame-trøbbel, og denne gangen er det værre enn noen gang før. Det er så vanskelig å forklare, men hun bare avskjærer meg helt.. våre venner er nå "hennes" venner, og hun bryr seg mer om hva andre gjør enn hva som er viktig for meg.. Plustelig har hun begynnt å gjøre alt for å fremstå som sinnsykt kul for alle andre. Jeg blir bare i veien... :cry: Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..
Kanskje problemet er at du gjør alt for henne? Kanskje løsningen er å ringe henne halvparten så ofte som hun ringer deg, og se henne to ganger i uka?

Når jeg leser " Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne" høres det ut som om du oppfører deg klengende og trengende. Slutt med det, og ikke godta bitching fra henne.

Lenke til kommentar
Fy fillern jenter er så sinnsykt kjipe av og til! Nå har jeg ny dame-trøbbel, og denne gangen er det værre enn noen gang før. Det er så vanskelig å forklare, men hun bare avskjærer meg helt.. våre venner er nå "hennes" venner, og hun bryr seg mer om hva andre gjør enn hva som er viktig for meg.. Plustelig har hun begynnt å gjøre alt for å fremstå som sinnsykt kul for alle andre. Jeg blir bare i veien...  :cry: Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..

6810455[/snapback]

Du er fremdeles ung! Ikke la deg herse med av et oppmerksomhetssykt kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Jeg gjør alt for henne, men hun ditcher meg gang på gang..
Kanskje problemet er at du gjør alt for henne? Kanskje løsningen er å ringe henne halvparten så ofte som hun ringer deg, og se henne to ganger i uka?

Når jeg leser " Jeg blir bare i veien... Jeg gjør alt for henne" høres det ut som om du oppfører deg klengende og trengende. Slutt med det, og ikke godta bitching fra henne.

6810761[/snapback]

Har du noen gang hørt om fenomenet jeg_må_klare_å_få_han_fordi_han_er_uoppnåelig men nå har jeg han , så da kan jeg bare drite i han - fenomenet?

Eller hun tenker på noe som hun ikke vil si, men jeg skal ikke legge ut masse forslag som mest sannsynlig ikke stemmer.

Jeg støtter T.F.T her, noe er i allefall galt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...