Dragan87 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal endelig ha meg ny pc. Jeg har valgt Hardware sin "anbefaling" til spill pc. Men jeg må bare dobbeltskjekke at alt dette passer sammen, selv om jeg veit det. Men bare for og være på den sikre siden. Her er den: "Spilleren" Takker for all hjelp:D Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alt passer så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Det passer godt sammen, men det er svært mye jeg ville gjort annenledes for å få mest for pengene. Om du ikke skal overklokke: CPU: Core 2 Duo E6600 Minne: DDR2-800MHz 2GB CL5 (billigere, men ingen merkbar ytelseforskjell ved normal bruk) -Lydkort, det på hovedkortet er mer enn godt nok for de fleste. Skjermkort: Radeon X1900XT, litt billigere og bedre. Hovedkort: Et billigere et. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hmm ja. Vart litt usikker nå. Er det stor forskjell på mitt og ditt oppsett? Hørte att minne var ganske bra, samme med skjermkortet. Så tenkte jeg kunne overklokke litt, har ikke gjort det før og tenkte jeg kunne prøve. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er en del i forskjell på oppsettene ja. Forslaget mitt hadde bedre skjermkort og cpu, og ellers cirka like godt men til en billigere penge. Men om du skal overklokke så kan du godt kjøpe dyrt minne med CL4. Og ja det er bra, men unødvedig for de som ikke skal overklokke. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jammen er du rask og flink til og svare:D Men så på skjermkorter, er ikke det dyrere enn mitt, eller så jeg feil. Men skal ta en titt på det minne:D Men hva er CL4? Endret 5. september 2006 av Dragan87 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Trykk på minnet i oppsettet, så ser du: "CAS Latency: 4" = CL4. Med DDR2-800 er CL4 bra til overklokking, CL5 er ikke bra til overklokking men fullt brukbart for "vanlige" brukere. Sapphire Radeon X1900 XT 2201 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Okey, da skal jeg se litt på det der:D Og tror jeg da skifter skjermkort, det så litt bedre ut. Også jeg har tatt vekk lydkortet xD Endret 5. september 2006 av Dragan87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå