adj_boy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal kjøpe ny bærbar, og lurte på hvor mye jeg eventuelt kunne få for min Multicom G551. Specs: Intel Pentium-M processor 1400 Mhz 1,25 GB minne (oppgradert) 40 GB HD 15" SXGA+ TFT LCD Display MOBILITY RADEON 9000 (64 MB minne) CD-RW/DVD combo Pent brukt, ingen fysiske skader utvendig. Batteritiden er noe dårlig. ca. 1,5 time. Vil et nytt batteri forbedre dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg vil tro at 2000 - 3000 kr vil være en fornuftig pris, avhengig av slitasje. Hvordan var batteritiden da den var ny? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
adj_boy Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg vil tro at 2000 - 3000 kr vil være en fornuftig pris, avhengig av slitasje. Hvordan var batteritiden da den var ny? Hilsen, efikkan. 6810912[/snapback] Takk for hurtig svar. Så en lignende fujitsu maskin til salgs på qxl for 3000 kroner med 1 dag igjen av auksjonen, men jeg innser at jeg stiller med et noe svakere merke. Men 2-3000 er egentlig helt greit, hadde vel ikke forventet så mye mer enn det. Batteritiden var ca. 2-3 timer, avhengig av type bruk. For å være ærlig brukes den kun som en desktop maskin for tiden. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Bærbare maskine har rast i pris i den seinere tid. Men maskina di er ikkje så aller verst sjølv i dag. Så rundt 2-3000 er ikkje nokon upris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå