MurphY- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Får ikke til 3G på mobilen min ( Nokia N73 ). Jeg og en kamerat har samme mobil og alle kravene under skal være tilrette. Denne melding kommer opp når jeg prøver å ringe : "Kan ikke foreta videoanrop. Støttes ikke av mottakertelefon eller nettverk." Kom i gang Videotelefoni følger automatisk med alle NetCom abonnement. * Du og mottaker må ha 3G-telefoner * Telefonene trenger 3G-SIM-kort * Ring fra og til et område med UMTS-dekning Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har begge dere to 3g dekning, når dere prøver å ringe ut til hverandre? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Får ikke til 3G på mobilen min ( Nokia N73 ). Jeg og en kamerat har samme mobil og alle kravene under skal være tilrette. Denne melding kommer opp når jeg prøver å ringe : "Kan ikke foreta videoanrop. Støttes ikke av mottakertelefon eller nettverk." Kom i gang Videotelefoni følger automatisk med alle NetCom abonnement. * Du og mottaker må ha 3G-telefoner * Telefonene trenger 3G-SIM-kort * Ring fra og til et område med UMTS-dekning 6810377[/snapback] Edit: leste ikke første post godt nok... Dobbeltsjekk at begge telefonene har 3g simkort Sjekk at dere begge har 3g dekning og UMTS aktivert på telefonene... Endret 7. september 2006 av KRZT Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvilken operatør har du? Prøv å kople til 3G-nettet til den andre operatøren, altså ikke din egen. Da vil du bli kastet ut av nettet, og inn i ditt eget. Se om det fungerer da! Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Dette er sjekket opp og ned flere ganger, som sagt så er alle krav oppfylt. Handlet nye simkort når handlet telefon. Dekning skal ikke være noe problem. Har kontantkort, men kan ikke forstå at dette skal ha noe å si. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det har det. Har du for eksempel Tele2 Scratch Kontant støtter ikke dette 3G. Sjekk med din operatør. Videre bør du også ha ett fungerende WAP oppsett på telefonen. //Hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå