BlastyTrasty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 1.495,- under ett år etter lansering er sykt billig. Koster like mye som 2 spill og en t-skjorte. 6815062[/snapback] halv-annen høvdinger for en 360 er er kupp ja, core men dog 6816598[/snapback] Seks kameratar av meg har tatt turen idag til stavanger, og dei skal rett på Siba og henta seg kver sin XBOX 360 core. Dei har valdteke min XBOX no det siste halvåret, og sagt ditt og datt om at no kjem PS3 snart. Så eg lo litt av dei igår - men no skal dei altså å henta seg ein XBOX 360 Ganske artig! Lenke til kommentar
kimian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Du kan få kjøpt min veldig billig. Tror jeg har brukt den 3-4 ganger til å se en dvd på + spilt fifa 2-3 ganger borsett fra det så har den stått å støvet ned. Selger den pga jeg trenger pengene. Jeg har 2-3 spilll (litt usikker) Men det ene er et bilspill som har fått bra kritikk og det andre er fifa worldcup. Har desverre ingen harddisk til den, men følger med to kontroller. (den ene er trådløs) send meg en melding her om du er interessert. Jeg bor for tiden i kristiansand men har familien hjemme i Hønefoss. Så jeg kunne fint møtt deg et sted så vi slapp så mye i frakt osv Endret 7. september 2006 av kimian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå