Mazeking Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vurdere å kjøpe 360 nå som Saint Rows har kommet. Hvor fåes 360 billigst i Oslo? Vet en del sliter med Circel Of Death (COD). Er vel kanskje en fordel å kjøpe på elkjip eller andre steder der man har 30 dagers returrett og kan returnere den om den streiker? Hva er den ulitmate stresstesten for 360 for å se om den overlever COD? Hørt at noen spill bruker flere kjerner enn andre og dermed har ført til COD. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vurdere å kjøpe 360 nå som Saint Rows har kommet. Hvor fåes 360 billigst i Oslo? Vet en del sliter med Circel Of Death (COD). Er vel kanskje en fordel å kjøpe på elkjip eller andre steder der man har 30 dagers returrett og kan returnere den om den streiker? Hva er den ulitmate stresstesten for 360 for å se om den overlever COD? Hørt at noen spill bruker flere kjerner enn andre og dermed har ført til COD. 6810340[/snapback] Det siste du sier er bare bullshit. Rykter på går på nettet. Var snakk om at Dead Rising ødela Xbox'er, men som sagt er det bare oppspinn. Det billigste er vel som regel elkjøp. Koster vel 3000 der for en premium pakke og 16-1800 for core. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vurdere å kjøpe 360 nå som Saint Rows har kommet. Hvor fåes 360 billigst i Oslo? Vet en del sliter med Circel Of Death (COD). Er vel kanskje en fordel å kjøpe på elkjip eller andre steder der man har 30 dagers returrett og kan returnere den om den streiker? Hva er den ulitmate stresstesten for 360 for å se om den overlever COD? Hørt at noen spill bruker flere kjerner enn andre og dermed har ført til COD. 6810340[/snapback] Det er vel bare tilfeldigheter som gjør at folk får disse beryktede tre kvadratene, men husk nå at de som har feil, er de som roper høyest slik at den totale prosentandelen virker større. Jeg har hatt min siden launchday uten problemer, beste tips er egentlig å la konsollen stå på et sted med god ventilasjon. Du har vel 1 eller 2 år garanti iflg. kjøpsloven, så dersom din 360 skulle gå b0rk, så ringer du Microsoft, så reparerer de den for deg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 En god stresstest er Lost Planet-demoen på Marketplace. Jeg har sett 2 Xbox360-er gå i "rings og death" i løpet av denne demoen. Og ingen av boxene virket igjen senere. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er nok redd for at antallet defekte 360'er er høyere enn MS sin antydning på 3-5%. Jeg vil nok påstå at dette ligger mellom 10-15% Hadde min siden launch og lo egentlig av at folk sa tallet var høyere. Min døde etter mye spilling av Saints Row demoen (glimrende spill forresten, men jeg jeg nekter å tro at dette er grunnen.) Ett spill fører ikke til COD. Det er den totale belastningen maskinen får over lengre tid, eller indre maskinfeil som dårlig isolering på GPU osv. Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er nok redd for at antallet defekte 360'er er høyere enn MS sin antydning på 3-5%. Jeg vil nok påstå at dette ligger mellom 10-15% 6811571[/snapback] Hvordan har du belegg for å si det forresten? Jeg tipper du har mindre oversikt over total antall feil enn microsoft. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Selv om han ikke sitter på harde tall, så er det mange ting man leser som gir en pekepinn om at feilprosenten ligger noe høyere enn det Microsoft har villet innrømme. Jeg husker blant annet at IGN og Gamespot skrev noe om boxene de hadde fått utdelt, og begge nettstedene hadde problemer med over halvparten av dem. En grei regel er dessuten at alle firmaer overdriver og underdriver tall som det passer dem best, tror du virkelig at firmaer som Microsoft og Sony som er i en slags konsollkrig med hverandre vil spre negativ reklame om sitt eget produkt? 5-10% feilrate er vel et tall man kan se på som overkommelig, men 10-15%, da snakker vi om større grunn til bekymring, noe som ikke bare sverter 360 sitt gode navn og rykte, men også Microsoft, og kan skremme bort betydelig fler potensielle kjøpere. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 En god stresstest er Lost Planet-demoen på Marketplace.Jeg har sett 2 Xbox360-er gå i "rings og death" i løpet av denne demoen. Og ingen av boxene virket igjen senere. 6811452[/snapback] Takk for info. Greit å få sjekka det ut om den klarer et par av disse verstingtestene. Særlig hvis man går med planer om å modifisere firmware Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Siba er billigst for øyeblikket tror jeg. 1795 for core mens den koster 1895 på Elkjøp. Jøss, sjekket Siba igjen og den koster bare 1495kr der nå. Det er 300kr billigere enn en PSP. Sykt hvor billig 360 er nå. Endret 6. september 2006 av Lindros Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er nok redd for at antallet defekte 360'er er høyere enn MS sin antydning på 3-5%. Jeg vil nok påstå at dette ligger mellom 10-15% 6811571[/snapback] Hvordan har du belegg for å si det forresten? Jeg tipper du har mindre oversikt over total antall feil enn microsoft. 6811680[/snapback] Jeg har nok mindre oversikt enn MS, ja. Men de holder tilbake informasjon om defekt-rate. Slik er konsollkrigen(e). Dette tallet er noe mange ANTYDER som BTK sa ovenfor, og jeg er en av de som tror på dette. Hvis du velger å tro på MS; Be my guest =) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er trygt å kjøpe 360 nå vil jeg tro De har fikset mye siden launch maskinene.. Jeg tror faktisk at 10-15% av launchmaskinene er et for lite tall av antall feilproduserte maskiner. Tipper nærmere 20% jeg.. Bare i min kompisgjeng har 80% av launch maskinene vært innom MS (4 av 5) men alle de som fikk en ny maskin (core m/samsung drev) har ingen vært inne igjen til service. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg kjenner flere som kjøpe XBOX 360 på slippdatoen, den fungerer fint enda. DVD-Rommen er stille, den støyer lite, ikke hatt noe tegn på feil. Og folk er ofte på nettet og whiner mens de ikke gidder å gjøre noe. ~ Medion Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vet noen om det finnes billigere enn 1495 for 360 noe sted nå ? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 eg kjenner flere som kjøpe XBOX 360 på slippdatoen, den fungerer fint enda. DVD-Rommen er stille, den støyer lite, ikke hatt noe tegn på feil. Og folk er ofte på nettet og whiner mens de ikke gidder å gjøre noe. ~ Medion 6813261[/snapback] Hva mener du vi "whinere" burde gjøre dersom maskinen bråker? Min første maskin døde ganske raskt av PGR3, den andre har jeg nå hatt nesten ett år, og den har bare hengt seg én gang. Men drevstøyen er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vet noen om det finnes billigere enn 1495 for 360 noe sted nå ? 6813291[/snapback] Finnes det så billig noen sted? I så fall synes jeg det er ultragjerrig å be om enda billigere. Synes 1.495,- høres ut som et Mega-kupp! Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 1.495,- under ett år etter lansering er sykt billig. Koster like mye som 2 spill og en t-skjorte. Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vet noen om det finnes billigere enn 1495 for 360 noe sted nå ? 6813291[/snapback] Finnes det så billig noen sted? I så fall synes jeg det er ultragjerrig å be om enda billigere. Synes 1.495,- høres ut som et Mega-kupp! 6814928[/snapback] Ja, Siba. Jeg sa det et par poster lenger opp. tror det er det billigste jeg har sett hittil. Bare et par hundre kroner mer enn PS2. Helt merkelig. Så tror nok Sony tjener ganske grovt på PS2 da. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det siste du sier er bare bullshit. Rykter på går på nettet. Var snakk om at Dead Rising ødela Xbox'er, men som sagt er det bare oppspinn. Kan bekrefte at etter 6 dagers intens spilling av Dead Rising er 360'n min like fin og grønn. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vet noen om det finnes billigere enn 1495 for 360 noe sted nå ? 6813291[/snapback] Finnes det så billig noen sted? I så fall synes jeg det er ultragjerrig å be om enda billigere. Synes 1.495,- høres ut som et Mega-kupp! 6814928[/snapback] Ja, Siba. Jeg sa det et par poster lenger opp. tror det er det billigste jeg har sett hittil. Bare et par hundre kroner mer enn PS2. Helt merkelig. Så tror nok Sony tjener ganske grovt på PS2 da. 6815128[/snapback] Burdte boikotte ps3 når det kommer da dem sikkert finner på unnskyldninger pga at dem vil tene mest mulig på psp og ps2. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 1.495,- under ett år etter lansering er sykt billig. Koster like mye som 2 spill og en t-skjorte. 6815062[/snapback] halv-annen høvdinger for en 360 er er kupp ja, core men dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå