Jarmo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Litt artig, prøv å lese høylyd disse fargene her:(burde vært på norsk) Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Artig det der. Kommer utav det nesten med en gang jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal inrømme at det tok litt lengre tid å lese en forventa. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sett den så mange ganger før at jeg klarte det uten problem Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 har sett før, men temmelig vanskelig for det ja. Gøyalt Lenke til kommentar
abrj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Klarte den på første forsøk. Det hører med til historien at jeg jo skriver med begge hender, så koblingen mellom halvdelene min vel ganske ok... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er venstrehendt, og dominert av høyre halvdel, så dette er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Norsk versjon: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det var jo dritenkelt da. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er lett... bare til å lese hva som står. tar alt i en fei jeg... Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er lett... bare til å lese hva som står. tar alt i en fei jeg... 6822125[/snapback] Nå er vel meningen at du skal si fargene som ordene er skrevet i og ikke lese ordene som er skrevet Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hahah det blei litt verre xD Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Trilset er vel å kun fokusere på ett punkt på "ordet" så du ikke ser hva som står der:P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå