tuppetroll Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kameraet mitt, kjøpt i februar i år, har begynt å jukse med fokusen - noen ganger greier det ikke å fokusere i det hele tatt, andre ganger fokuserer det nesten ordentlig. Noen ganger vil ikke "trykke-halvt-ned"greia funke at all, og jeg får helt bløte bilder. Jeg har testet med to forskjellige linser og problemet er tilstede ved bruk av begge linsene, jeg antar derfor at problemet er i kameraet. Jeg kjøpte kameraet i en butikk når jeg bodde i Kristiansand, nå bor jeg 4 timers kjøring derfra og det er ikke aktuelt å kjøre så langt for å få det reparert. Hvor kan jeg levere det hen for å få det reparert, og fortsatt få det dekket av garantien? Lenke til kommentar
brainware Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg vet ikke helt, men du kan jo kontakte Serviceproffen. Canon's hovedverksted Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Har du prøvd på "safe" plasser, med mye lys og på automatikk på innstillinger? For eksempel ute i dagslys... Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hei!Har du prøvd på "safe" plasser, med mye lys og på automatikk på innstillinger? For eksempel ute i dagslys... 6812693[/snapback] Ja, jeg synes ikke fokusen er noe bedre da... Er det sånn at jeg kan gå til samme fotokjede i Tønsberg og levere inn kameraet her? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis det er samme kjede skader det hvertfall ikke å spørre. Kanskje de kan titte på saken og stille en diagnose, om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå