DeAtHMAN Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Går det helt fint å ha Ubuntu på en av Lenovo's ThinkPad X Serie?(og vekk med windows) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det går jo selvsagt, men hvis du tenker på om alt eller det vesentlige for deg av hardware fungerer, er det bare å fyre opp live-cd (desktop). Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kan jeg spørre om hva Lenovo's ThinkPad X Serie er? nysherri Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Lenovo, tidligere IBM: http://www.lenovo.com/no/no/ EDIT: http://www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/...s.html?no&cc=no Endret 6. september 2006 av kakkle Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 thinkpad er jo de bærbare som blir best støttet i linux . Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nå har forresten Lenovo klart å porte programvarepakken ThinkVantage til GNU/Linux. Det betyr at man kan utnytte maskinen fullt ut i GNU/Linux. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva kunne man ikke bruke før? Alle Thinkpads jeg har vært borti har vært 100% støttet i Linux. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva kunne man ikke bruke før? Alle Thinkpads jeg har vært borti har vært 100% støttet i Linux. 6814905[/snapback] Sant nok, men det er en fordel at man kan bruke den spesialskrevene programpakken i GNU/Linux. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva er det ThinkVantage gjør da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå