-Lasse Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Limegrønn støttes. : P Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg mener det er en lys grønn farge, eller lime grønn. Firkanten i innlegget lengere opp syntes jeg er ganske så grønn. Men jeg tror fargen egentlig kommer helt på synet, har spurt 5 andre nå å vist dem det spesifikke flagget i virkeligheten og de mener det er gult, noe som er helt uforståelig for meg. Men om bildes åpnes i photoshop, og tar ut fargen av det vil man klart se at den er grønn, værtfall med mine øyne! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg ville i virkeligheten si at flagget er gult, men på bildet ditt så vil jeg kunne medgi at det ser litt grønnt ut Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 violett uten tvil. nå får dere gi dere, sjerpings. håne de fargeblindet til en slik grad, dere eiger faen ikke skam. har dere sett? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Svarer folk med utgangspunkt i bildene? Man kan ikke diskutere farger på virkelige ting med utgangspunkt i fotografier, da bildenes fargegjengivelse helt og holdent avhenger av hvitbalansen. I tillegg er jo lyset i flaggets omgivelser svært avgjørende. Jeg vil tro at flagget vil virke ganske gult i den vanligvis gule kveldsbelysningen, mens det vil virke veldig grønt en kald, overskyet morgen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Svarer folk med utgangspunkt i bildene? 6812841[/snapback] Var ikkje det poenget med heile tråden? Som eg sa, bileta er jo vidt forskjellige og eg meiner flagget er gult i virkeligheten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 i virkelighet er den ganske gul i lang avstand, mens neon limegrønn i kort avstand eller om natta Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ein farge er ein farge, at den blir påvirka av lys og alt sånt er klart, men under optimale omstendigheter er vel flagget gult? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Svarer folk med utgangspunkt i bildene? 6812841[/snapback] Var ikkje det poenget med heile tråden? Som eg sa, bileta er jo vidt forskjellige og eg meiner flagget er gult i virkeligheten. 6812945[/snapback] Jeg trodde han hadde lagt til bildene for å vise folk hvilken type flagg det er. Fargen på et bilde er ikke noe man trenger å diskutere – farger i virkeligheten kan derimot være vanskelig. Det virker dermed litt meningsløst å avgjøre flaggets farge på bildene, når spørsmålet er hvilken farge de har i virkeligheten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ein farge er ein farge, at den blir påvirka av lys og alt sånt er klart, men under optimale omstendigheter er vel flagget gult? 6813169[/snapback] nei, om du studerer flagget nøye vil du fort oppdrage at den er limegrønn for det har jeg gjort Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jeg står fast på at flagget er grønnt. Men såklart mener folk det er gult så er det vel det også. Anngående det veddemålet så avblåste vi det, var så mange delte meninger om hvilken farge det var. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Støtter limegrønn. Eller "gusjigrønn", som de sier på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er for gult til å kalles lime.. Ville nesten kalle det en umoden sitron farge. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det flagget vil jeg enkelt og greit si er gult. Man kan jo alltid snakke om nyanser, men jeg synes det er mest gult Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er grønt og rødt! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Definitivt gul.. Eller er det grønn? Det er i hvert fall en av de to Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Den er rød da, eller er dere helt fargeblinde kanskje? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har hørt at den er brun når du ikke ser på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå