Ulven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Noen som har noen forslag ? Endret 5. september 2006 av Ulven Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Denne paka fra Eltek gir mye for penga. Kjøp uten DVD spille rog gå for Pioneer DV-696AV i tillegg. Dette er en knallspiller på alle måter. Veldig mye for pengene Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Og kanskje en subwoofer i tillegg! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det bare meg eller er det flere som ikke tror på at dynabel forsterkern yter 5x150? hehe.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Den trekker 500watt fra strømnettet så tror ikke helt på det jeg heller. Men en god forsterker til den prisen er det. Og det skal lete lenge etter en forsterker i ett sånnt sett som trekker 500watt Endret 6. september 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Stoler ikke et halvt sekund på hva som står på receiveren. Men jeg har hørt på settet og synes det er bra. Hørte på plater som Kari Bremnes - Sorte bjørn. Noen plater med dire straits og så på LOTR. Helt ok til prisen. Tror ikke du finner noe bedre til den prisen (jeg har iallefall ikke hørt noe) Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvorfor ikke kjøpe kun Denon? En Receiver fra Denon med 7 x 75w og Auto Setup/Romkalibrering til under 3000 kr finner du her.. Matchende DVD-spiller som takler både Mp3, WMA og DivX med HDMI utgang finner du her. Og her finner du ett komplett høyttalersystem fra Denon for under 3000 kr inkludert en aktiv subwoofer. Dette anlegget skal jeg vedde på har mye bedre kvalitet enn hvilket som helst andre ferdiganlegg til samme pris. Det beste av alt er at du kan skifte ut del etter del hvis du en gang vil bytte det ut siden det er separate komponenter. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) enten det kameragutten foreslo eller spare ca 2000-4000kr mer slik at du får mer for pengene. er faktisk verdt det. spesielt hvis anlegget skal "fyllet" et større rom Endret 7. september 2006 av Breiker Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) enten det kameragutten foreslo eller spare ca 2000-4000kr mer slik at du får mer for pengene. er faktisk verdt det. spesielt hvis anlegget skal "fyllet" et større rom 6823128[/snapback] Helt enig der ja... selv om dette Denon anlegget er meget kompetent ville jeg heller kjøpt en større forsterker for eksempel Denon AVR-2106 eller kanskje Pioneer 1016. Kombinert dette med ett par kompetente fronthøyttalere, resten kan du spare til senere.... Edit: Har du ok dvd-spiller fra før hadde jeg helst kjøpt en av de to forsterkerne, lagt til en drøy tusenlapp og kjøpt Dali 8008 som nå er på tilbud til 5000 kr på HiFi klubben. Er nok noe av det beste du får til den prisen akkurat nå. Med ett slikt oppsett er ikke aktiv sub en absolutt nødvendighet og man er veldig nært ett komplett surround med blå serien til Dali. Endret 8. september 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vil tro at en skal lete lenge etter et bedre kjøp enn Pioneer DV-696AV jeg linka til lenger opp i den prisklassen, tror nok en må endel opp i pris for at NAD skal matche denne. Og da finner en fort merker som Audiolab, Primare og andre ting etpar små hakk lenger opp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå