Minus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tilsynelatende ustabil og full(?) fjortizzz. http://humorlib.no/index.php?lang=NO&nCID=...5&action=shwitm Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Denne er blitt postet før, å fikk ikke særlig god mottagelse. Jeg regner med det samme skjer med denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 OMG Ufattelig trist med 12 åringer som er dritings... Det der var horribelt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 OMG Ufattelig trist med 12 åringer som er dritings... Det der var horribelt. 6809821[/snapback] Å her har vi fasit svaret. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Denne er blitt postet før, å fikk ikke særlig god mottagelse. Jeg regner med det samme skjer med denne. 6809809[/snapback] Ja ok, beklager. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er så jeg blir flau av å se på filmen.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jepp, blir ganske flau jeg og. Men klarte ikke slutte og se på den allikevel! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Syk syk syk video... *Hikk* *Raap* *Hicketei* *HICK* Det ser så teit ut når henne høres ut som om hun skal spy! Endret 7. september 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har lest den, og synes ikke en døyt synd i henne, fortsatt like JÆVLIG morsom\trist BWAHAHAHA Endret 6. september 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Tilsynelatende ustabil og full(?) fjortizzz.http://humorlib.no/index.php?lang=NO&nCID=...5&action=shwitm 6809793[/snapback] Det var vel ikke akkurat en helt heldig video hehe Hva faen er det med å være sur på en stakkar som prøver å skape litt hygge her på diskusjon.no? Fordi om dere har sett den, betyr ikke det at alle andre har sett den. 6817676[/snapback] Jeg er helt enig, ingen vits å være sur, man kan vel heller legge ut en lenke til den originale tråden Jeg hadde ikke sett den, og jeg henger har 2-3timer i døgnet. 6817676[/snapback] Du er her for lite vet du Endret 6. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var vel en del folk som ikke likte at den ble postet sist. Noen mener det er mobbing. Kall det hva dere vil, det er ikke synd på henne. Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene, selv om det er som hun sier at det er eksen hennes som har lastet den opp. Selvsagt ikke en pen ting å gjøre fra hans side, men det er likevel ikke noe synd på henne. Hun oppfører seg bare teit, og drikker alene for seg selv midt på lyse dagen. Det er i grunn bare trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var vel en del folk som ikke likte at den ble postet sist. Noen mener det er mobbing. Kall det hva dere vil, det er ikke synd på henne. Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene, selv om det er som hun sier at det er eksen hennes som har lastet den opp. Selvsagt ikke en pen ting å gjøre fra hans side, men det er likevel ikke noe synd på henne. Hun oppfører seg bare teit, og drikker alene for seg selv midt på lyse dagen. Det er i grunn bare trist. 6818749[/snapback] Støttes... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Er jeg den eneste som hater den sangen? Endret 8. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene, 6818749[/snapback] Hvordan vet vi at hun er drita? Vi har ikke sett henne drikke... Greit nok, hun er gira værre, MEN har selv opplevd 14åringer som faktisk er så "hypre" til hverdags. Trist men sant Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Godt poeng egentlig, men i såfall er det jo enda verre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Feilpostet, krangling og Off-topic osv. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg