Gå til innhold

Lørdagspizzasangen, i karaokeversjon:

Minus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har lest den, og synes ikke en døyt synd i henne, fortsatt like JÆVLIG morsom\trist

BWAHAHAHA

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Tilsynelatende ustabil og full(?) fjortizzz.

http://humorlib.no/index.php?lang=NO&nCID=...5&action=shwitm

6809793[/snapback]

Det var vel ikke akkurat en helt heldig video hehe

Hva faen er det med å være sur på en stakkar som prøver å skape litt hygge her på diskusjon.no? Fordi om dere har sett den, betyr ikke det at alle andre har sett den.

6817676[/snapback]

Jeg er helt enig, ingen vits å være sur, man kan vel heller legge ut en lenke til den originale tråden

Jeg hadde ikke sett den, og jeg henger har 2-3timer i døgnet.

6817676[/snapback]

Du er her for lite vet du

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Var vel en del folk som ikke likte at den ble postet sist. Noen mener det er mobbing. Kall det hva dere vil, det er ikke synd på henne. Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene, selv om det er som hun sier at det er eksen hennes som har lastet den opp. Selvsagt ikke en pen ting å gjøre fra hans side, men det er likevel ikke noe synd på henne. Hun oppfører seg bare teit, og drikker alene for seg selv midt på lyse dagen. Det er i grunn bare trist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Var vel en del folk som ikke likte at den ble postet sist. Noen mener det er mobbing. Kall det hva dere vil, det er ikke synd på henne. Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene, selv om det er som hun sier at det er eksen hennes som har lastet den opp. Selvsagt ikke en pen ting å gjøre fra hans side, men det er likevel ikke noe synd på henne. Hun oppfører seg bare teit, og drikker alene for seg selv midt på lyse dagen. Det er i grunn bare trist.

6818749[/snapback]

Støttes...

Lenke til kommentar
Når hun drikker seg drita og viser seg på webcam så får hun ta konsekvensene,

6818749[/snapback]

Hvordan vet vi at hun er drita? Vi har ikke sett henne drikke...

Greit nok, hun er gira værre, MEN har selv opplevd 14åringer som faktisk er så "hypre" til hverdags. Trist men sant :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...