Skrue Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ovennevnte 3 år gamle server er (for oss) utrangert og byttet ut med en nyere og raskere maskin. Spørsmålstegnet i emnefeltet er hengt på med tanke på om den fortsatt kan være brukelig for andre / mindre bedrifter, evnt om den kan være interessant for en privatbruker. Om den er, hva kan man i så fall forlange for en slik maskin? Compaq Prolinea 800 SLR24: Hovedkort har mulighet for dual CPU, men er pr.i dag utstyrt med én Pentium III 500Mhz / 512k cache. 512Mb (sdr?)RAM. 2x18Gb SCSI-disker, CD-rom, Tandberg 24Gb tapestreamer. 8 relativt nye (6mndr. gamle) kassetter følger med. Om den ikke er salgbar eller aktuell for noen, plukker jeg ut aktuelle deler for bruk i annen sammenheng. Syng ut, om dere har synspunkter eller interesse for maskinen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Jøss, er det virkelig ingen som kunne tenke seg en slik server? Jaja, da får jeg vel finne frem torx-trekker´n da. :sad: Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 ca pris på denne? *sikle* Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 *sikler med, ser i lommeboka og ser en flue kommer rett mot meg* Lenke til kommentar
muffe Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hvis du er villig til å gi den bort til et godt formål, er jeg IT-ansvarlig i et lite idrettslag som trenger en FTP server til resultater, referater, bilder og andre dokumenter. Brebåndslinje har vi allerede. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 godt formål har jeg også; vi trenger sponsormidler til et dataparty jeg er net-admin for... en 500MHz drar mine 133MHz servere kanske godt..... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg ser for meg at det nå kommer til å poppe frem en del folk med mer eller mindre veledige formål her nå...:razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå