TST Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå kan du prøve flerspillerdelen av det taktiske strategispillet Faces of War. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bra demo, ok spill... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helvette, får ikke startet det opp sidne jeg ikke har en viss dx...... fil. Typisk at alle de spillene som ser lovende ut ikke funker på pc'en min, . Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva er/blir best av dette og CoH, synes dere? Da tenker jeg på meninger på grunnlag av begge demoene, naturligvis. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nå har jeg bare spillt én online kamp på Company of Heroes (mp beta), og har ikke testet denne demoen enda, men utifra singleplayer demoene liker jeg Company of Heroes bedre. Syns Faces of War ble så mas, dårlig organisering, lite oversiktlig. Min mening da. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 syns det ser jævla bra ut jeg. men trur ikke jeg kjøper det Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Wow, har spillt litt nå. Konklusjon: Overraskendes bra. +: Bra maps, mye cover. +: Kule units, mange typer. +: Mange forskjellige lag, selv i demoen. +: Mange valg for hver unit (MG, supressing fire, basooka ++) +: Mange muligheter for bra teamplay (en satser på AT folk og en satser på Tankser f.eks). -: Litt uoversiktlig. -: Sleit litt med å bevege tankser. (Måtte dobbeltklikke tydeligvis) -: Vanskelig å plasere folk akuratt der jeg vil ha dem. -: Rar måte å selecte squads på, er ikke sånn som i vanlige RTS, at du drar en boks rundt squads/tanker så selecter du alle, er noe rart annerledes. Vet ikke hvordan jeg skal forklare. Test selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg