Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger hjelp til å få 100 fps i spill.

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag, når jeg satte meg ned på pc-en og skulle spille cs, så oppdaget jeg at jeg bare fikk til å kjøre på 60 fps.

Har kjørt med konstant 100 fps før. Får heller ikke mer enn 60 fps i wow.

Jeg har slått av v-sync, og prøvd meg fram med forskjellige guider, men får ingen resultater.

Hvis noen har den miste anelse om hva dette kan være, så vær så snill å svar på denne posten.

Er kjedelig å spille med 60 fps =P

-mvh, Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, innbiller meg og ha hørt/lest en plass at øyet bare ser i 60 fps. Så det egentlig ikke noe vits med 100 fps ?

6811964[/snapback]

Er nok nærmere 30 fps hjernen egentlig oppfatter, men disse geimerne er jo helt fanatiske når det kommer til fps, de tror det har noe i det hele tatt med ytelse å gjøre selv om de ligger godt over 50 fps.

fps = Frames Per Second. Tenk på det aespN. 100 fps er det forresten sjeldent at man får i realiteten. Skjermkortet ditt kan sende ut til skjermen din, men det vil ikke si at skjermen klarer å vise det ;)

Lenke til kommentar
Hei!

I dag, når jeg satte meg ned på pc-en og skulle spille cs, så oppdaget jeg at jeg bare fikk til å kjøre på 60 fps.

Har kjørt med konstant 100 fps før. Får heller ikke mer enn 60 fps i wow.

Jeg har slått av v-sync, og prøvd meg fram med forskjellige guider, men får ingen resultater.

Hvis noen har den miste anelse om hva dette kan være, så vær så snill å svar på denne  posten.

Er kjedelig å spille med 60 fps =P

-mvh, Espen

6809647[/snapback]

Lurer på om du har bra nok skjermkort til å kjøre CS i 100fps?? Men prøv i hvertfall fps_max 100 ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde 100 fps konstant før. Og når som jeg har 60 hele tiden, så merker jeg stor forskjell. Jeg spiller på bærbar, og har ikke gjort noen endringer i det siste.

kan ikke øyet se mer enn 30 fps?

Da er det rart at jeg merker så stor forskjell på 100 og 60 fps. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...