lovealot Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei , skal kjøpe meg nytt kabinett og lurer på hva dere synes om dette kabinette? Har kanskje tenkt å kjøpe det bare i svart.. Noen erfaringer ?=D Endret 5. september 2006 av lovealot Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) å legge ut en link hadde kanskje vært Lurt Endret 5. september 2006 av Barkster Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kanskje en link hadde gjort seg? Lenke til kommentar
lovealot Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 EDIT; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 sry =D Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg synes det var frastøtende. Juletre fra mars. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvis du skal ha et "fjortizz" kabinett deluxe, så er nok dette kabinettet for deg.. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er nok ikke det peneste kabinettet jeg har sett, men nå er jeg gammel da........ Det kan nok gjøre suksess i litt yngre kretser Lenke til kommentar
lovealot Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hahah=D, ok er selv 17 tror dere jeg vill bli gjort til latter hvis jeg kmr med det der på lan ? ;O Tenkte mest på kjøling når jeg valgte kabinette Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vurderer faktisk å kjøpe den andre utgaven av det kabinettet med svart/sølv farge til overklokkingsmaskinen min, nettopp på grunn av viftene. Selve utseendet er det jo helst en selv som skal like, så selv hadde jeg gitt f.. i hva andre måtte mene om det. Det er jo også mulig å forandre på utseendet til kabinettet etter at man har kjøpt det (på lik linje med de fleste andre kabinetter). Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Haha, har sett det kabinettet før. Sikker veldig bra kjøling, men ikke helt min smak Men viss du synes det ser greit ut så må du bare kjøpe det, det var da ikke det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå