huf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ein kjend av meg har akkurat bestillt seg internett frå Mimer, og har derfor den i3-ruteren, Vood 453w eller noko i den dur. For å aktivere den trådlause delen må ein betale nokre hundrelappar. Dei har liggande eit AP (D-Link DWL-2000AP+) som eg tenkte kunne koplast på, og gjere den trådlause jobben. Spørsmålet er då kva modus D-Linken skal kjøre i. Info: 54Mbps Aksesspunkt med bridgefunksjoner DWL-2000AP+ er et 54Mbps aksesspunkt i serien AirPlus G+ med funksjoner som bridging og mulighet for å koble til ekstern antenne. DWL-2000AP+ kan kobles som aksesspunkt, AP til AP bridge, AP til multipoint bridge eller klientstasjon. Aksesspunktet et dessuten utstyrt med ny teknikk fra Texas Instruments hvilket gir full kompabilitet med AirPlus produkter i 22Mbps modus, og i tillegg opp til 8X bedre ytelse enn et standard 802.11b produkt. DWL-2000AP+ konfigureres enkelt via WEB grensesnitt. Kva skal brukast? DHCP skal då vel ikkje vere nødvendig å kjøre på den òg? Eg prøvde meg litt fram, men fekk det ikkje opp å gå. Måtte skrive inn mac'en til Vood-ruteren og greier, men ingen suksess. Takk for alle spark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå