Thespaniard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, Når jeg skal se videoklipp fra VG TV så henger både IE og Opera seg opp. Først trodde jeg det var opera, men prøvde med IE som også klikka. Søkte på google etter emne, men fant ikke noe så nå lurer jeg på om noen der ute kan hjelpe meg? Eller som eventuelt har hatt samme problemet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Feilpostet - Flyttes fra Annet om hardware til programvare. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hvilket grafikkort har du? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 hvilket grafikkort har du? 6823191[/snapback] jeg har XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 PCI-Express Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tipper det er pga WMV akselrasjon er slått på, prøv å skru den av.. under wmp - tools - options - performance - advanced ' ta vekk - use high quality mode hjelper det? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Akkurat samme problem her, bare med firefox og IE. Et problem som begynte for noen uker siden. Sendte en mail til vg også for å høre om de hadde noen tips om hva det kunne være, men de har ikke svart. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tipper det er pga WMV akselrasjon er slått på, prøv å skru den av.. under wmp - tools - options - performance - advanced ' ta vekk - use high quality mode hjelper det? 6828541[/snapback] Og vips så var det i orden for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå