Kimba Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei. Hvilke deler klokker bra sammen? -Er ute etter CPU AMD Socket 939, hvilken klokker best og gir best ytelse for pengene klokket? -Er ute etter Minne brikker, hvilken klokker best og gir best ytelse for pengene klokket? -Er ute etter HK Socket 939, hvilken klokker best og gir best ytelse for pengene klokket? CPU`en bør ikke være av aller billigste. Jeg tenkte på en AMD X2 5000+, men vet ikke hva den duger til klokking? Noen som kan rope ut et par tips? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 jeg kan rope ut conroe det gir mest får pengene muligens litt dyrere... men du får mere. og de klokker bra Lenke til kommentar
Kimba Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hehe... sorry, men er litt n00b da! CONROE? Hva er det? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 nye prosesoren til intel link til test hvis du skal spille så se på side 5... hk (ganske dyrt) ram cpu totalt 7000 du kan vel kansje gå noen korner ned på hovedkortet f.eks dette Lenke til kommentar
Kimba Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ok. HK url error... menneh, tenkte heldst på AMD da. Gleder meg til flere svar Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 og hvor stort budsjett har du? skal du ha amd så gå får am2... Lenke til kommentar
Kimba Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) budsjettet er ikke så nøye. men skal ikke være av det største, bare det klokker bra og er lett klokkelig. Endret 5. september 2006 av Kimba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå