FuzzFuet Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei Har et lit problem med at jeg ikke får logget på administrator kontoen i XP Pro SP2, den kontoen som dukker opp når du starter i sikkerhetsmodus jeg snakker om. Kommer bare til "Laster personlige innstillninger.." så arbeider PCen litt så stopper det Noen som hvet hva som er galt og hvordan jeg fikser det? Har fjærna alt av spyware og virus på PCen. Endret 5. september 2006 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sikkert profildata korrupsjon . Lag en ny administrator konto (eks. administrator2) fra din egen bruker . Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det blir jo ikke det samme som administrator kontoen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) kontoen administrator er bare et navn=Administrator + medlem av administrators gruppen . Du kan lage så mange slike du vil med annet navn . Eneste forskjell er at Administrator er "buildt in" , slik at du f.eks ikke bare kan fjerne/slette den . Det du kan gjøre er å slette profilen dens ved å delete C:\Documents and Settings\Administrator\ntuser.dat C:\Documents and Settings\Administrator\ntuser.ini Reboote å prøve påny å logge inn med den . Endret 9. september 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hehe. Korupsjon betyr ikke det samme på Norsk som på Engelsk:P Uansett. Boot opp fra cden og oppdater den tidligere versonen av Windows. Det gjorde jeg en gang og allt funka som smurt etter på. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Sletta de to filene og med litt triksing kom jeg med til slutt innpå med hjelp av kommandolinjen Edit: Nå funker det uansett hvordan jeg logger på Endret 10. september 2006 av LockNess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå