F.torres Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 har kjøpt meg et nytt oppsett... der jeg har bestilt conroe den kom 7.9.06. men hvor lang tid tar det før jeg får den hjem i posten jeg bor ikke lang unna komplett.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 #flyttet fra annet om hardware# Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 #flyttet fra annet om hardware# 6809401[/snapback] ja så det var feil forum. skulle slette det men rakk ikke;( takk får jobben;) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 ingen som hvet ca lang tid de bruker? alle delene er på lager i morgen Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 gå å hent det selv da i hentedisken dems Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 mhm...... ja kan vel det da... men får jeg delene med en gang de er på lager da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå