Ulf Isaksen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har noen aning om hvordan jeg skal få Virusburst vekk? Det påstår det er et antivirusprogram som jeg må kjøpe for å få vekk noe farlige virus på maskinen Det kom når jeg skulle laste ned en codek Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, Trur du bør gå gjenneom denne guiden for så å poste enhijackthis logg. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan gjør jeg det med FixVB.reg? kommer bare opp noe tegn i nettleseren. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Høyreklikk på den og velg lagre som. Så klikker du på den og velger ja i vinduet som kommer opp. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 mhm. høyreklikke ja. tnx Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hmmm.... kom ingen vei med det da jeg mangler filen vi skulle skifte navn på i system32 mappa. får legge windows i på nytt i morgen. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har du skrudd på visning av skjulte filer? Dette gjøres i kontrollpanelet ->mappealternativer ->Vis så finner du det der. Har du ikke filen er det bare å gå til neste steg tror jeg. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Har skrudd på skjulte filer ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå