Gå til innhold

Hjelp, senseen min er ut av kurs ..

Anbefalte innlegg

Hei, ehhe.. saken er slik .. Jeg skulle spille litt 1.6 til lan som ikke er om så lenge .. Åsså skiftet jeg sensen på musa mi . Ikke så smart. Har en logitech mx 518 .. Noen som kanskje kan hjelpe meg på rett spor ?.. Sier ikke at dere skal finne ut hvilken sense jeg hadde før jeg begynte å sulle..

Noen tips ?.. Vet det er en del som har den musa ;)

EDIT: Jeg spiller source , hvis det hjelper .

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du stillt sensiviteten på CS eller musa? Om du ved uhell har kome borti + eller - knappen på musa kan du jo berre trykke den tilbake igjen. Har ofte skjedd at eg dulta borti pluss eller minus.

6809347[/snapback]

Ja, det vet jeg . Jeg stilte om på 1.6 først.. åsså trykket jeg på + eller - knappen på musa .. Etter en stund skulle jeg spille source . og da kjente jeg at sensen var for høy så jeg stilte ned sensen der. Men ble ikke som jeg ville, så jeg brukte instillingen i windows .. :/ .. Ble bare balet ..

Akkurat nå står det på : pekerhastighet niva 3 og peker prestasjon er på . Og har på det nest siste - nivået på musa .

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
Skru av pekerpresisjon, mouseacceleration og alt det skvipet der ... sensen min har blitt fucked mange ganger, værste som er ...

6809892[/snapback]

Ja , vet det.. :( Men har spilt litt nå , og den begynner å komme seg!:DD!

Men sensen i windows er enda litt snål :(

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Skru av pekerpresisjon, mouseacceleration og alt det skvipet der ... sensen min har blitt fucked mange ganger, værste som er ...

6809892[/snapback]

Ja , vet det.. :( Men har spilt litt nå , og den begynner å komme seg!:DD!

Men sensen i windows er enda litt snål :(

6809946[/snapback]

Kontrollpanel --> Mus --> Pekeralternativer --> Ta vekk haka for pekerpresisjon ... Hvis sensen er snål er nok dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...