Gå til innhold

Hater at folk kritiserer musikksmak!


mystisk-hammer

Anbefalte innlegg

Som en BM-frik får jeg høre mye drit. Det som plager meg er hvor uviten de er, de aner ikke hva de snakker om, men det hindrer dem ikke fra å belære meg. Så jeg prøver å ikke grunnløst kritisere andre folks musikk.

 

Som H4ngm4n sier, kanskje det ligger i blodet :D Min far hørte på det som var tungt i sin ungdom, nå hører han til og med på Slipknot. Er en stund siden sist han spilte platen, men den gikk titt og ofte på spilleren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det verst jeg vet er folk som kritiserer musikksmak!  Jeg elsker bandet Gåte. Og det er så sykt mange som sier for eksempel: Kødder du!?  Hører du på Gåte!? De suuger da. Du må starte å høre på Nightwish osv.. 

 

Herregud, man kan jo ikke bare slutte å høre på et band man digger:p

Smaken er som baken, todelt :D

6809302[/snapback]

 

Er enig med deg, men det jeg ikke skjønner er hvorfor du bryr deg?

 

Alle skjønner jo at folk som absolutt skal gjøre narr av noen fordi de hører på en type musikk eller band er idioter. Musikk er veldig inviduelt, og derfor er det riktig og viktig å høre på det man selv liker. Jeg hører på alt mulig. Så lenge låta er god, så bryr jeg meg ikke om sjanger.

Lenke til kommentar
Teksten suger og er uinspirert, bandet lager fjortismusikk, vokalisten er homo og bassisten tragisk også vidare ... Dei som har vært litt aktive i musikkdelen av forumet har nok sett nok eksempler på korleis folk er flinke til å kritisere andre sin musikksmak.

6809632[/snapback]

Du er vant til å ta den linja til alle de som hører på boyband?

6817650[/snapback]

Nei? : :dontgetit:

 

Mitt innlegg var eit svar på spørsmålet frå Cun.

Lenke til kommentar
Jeg er satanist i følge xx antall personer :) Så pass deg! Hehe, er slitsomt med slike folk. Men la dem nå være trangsynte å klage, de må klage på andre for å skjule egne feil sant.

6847330[/snapback]

Akkurat slik med meg også. De vet ikke hva de snakker om og driter seg selv ut vanligvis, men det er det dessverre bare jeg som vet. Hurra for uvitenhet og ignoranse :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Reagerer ikke på hva slags musikk folk hører på, hvis de "veit" hva de hører på. Liker ikke at folk sier de hører på alt. Hvis man bare hører på popmusikk osv. synes jeg det er helt OK å kritisere dem ...

Lenke til kommentar
Jeg kan fort fortelle folk om at jeg synes ikke mye om et spesielt band, men jeg grunnlegger det også. Kommer heller ikke som påstander om at de er dum i hodet grunnet musikken de hører på (utenom når jeg er tøff på internett :) )

6809412[/snapback]

Jeg er enig med deg der, men jeg er enda tøffere enn deg på interenett.

My e-penis > your e-penis.

Lenke til kommentar
Liker ikke at folk sier de hører på alt. Hvis man bare hører på popmusikk osv. synes jeg det er helt OK å kritisere dem ...

6864251[/snapback]

Hva er galt i å høre på alt? Jeg pleier å si "jeg kan kose meg med det meste av musikk, unntatt gabber-core, pop-musikk eller spunk-punk. Allikevel snurrer det mest diverse metal på nettradioen og i spillelista av mp3'er."

 

Jeg er selv glad i å kritisere de som hører på pop selv, men jeg synes ikke det er ok. Jeg bare nyter det :yes:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Liker ikke at folk sier de hører på alt. Hvis man bare hører på popmusikk osv. synes jeg det er helt OK å kritisere dem ...

6864251[/snapback]

Hva er galt i å høre på alt? Jeg pleier å si "jeg kan kose meg med det meste av musikk, unntatt gabber-core, pop-musikk eller spunk-punk. Allikevel snurrer det mest diverse metal på nettradioen og i spillelista av mp3'er."

 

Jeg er selv glad i å kritisere de som hører på pop selv, men jeg synes ikke det er ok. Jeg bare nyter det :yes:

6864293[/snapback]

Er du 14år og nedover er det greit å høre på Pop, men å høre på all slags drittmusikk synes jeg heller lite om ...

 

Har selv ganske store sprik i den musikken jeg hører på, kommer an på humør hvilken musikk jeg hører på.

Lenke til kommentar

Kva om desse svartkledde folka med nagler skulle finne på å skjelle deg ut for din håplause musikksmak og klesstil? Og at samtlige som er glad i Pop, Trance, Tencho eller whatsoever fant på å gjere det samme?

 

Eg ser ikkje kva godt det gagner folk å kritisere andres musikksmak, utanom ein følelse av å være betre enn vedkommande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...