Gå til innhold

Overføre achievements fra en acc til en annen

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Hvordan overfører man achievements fra en acc. til en annen? Jeg har prøvd å overføre savegames under settings i 360 menyen, det virket ikke :no:

Noen som har noen tips til hvordan dette gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
pgr3 går fint ann å flytte og så få achievementsene når du flytter en save. det er ikke slik med alle spill

6809490[/snapback]

Ergo, spill utgivernes skyld. Synd.. Savegames i NFS MW går også å flytte, men gamerscoren ble ikke med. (eller så var det hitman.)

Lenke til kommentar
pgr3 går fint ann å flytte og så få achievementsene når du flytter en save. det er ikke slik med alle spill

6809490[/snapback]

Ergo, spill utgivernes skyld. Synd.. Savegames i NFS MW går også å flytte, men gamerscoren ble ikke med. (eller så var det hitman.)

6809577[/snapback]

Men tenk på hvor mange som ville ha "jukset" med gamerscoren sin dersom dette gikk an på alle spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

6809490[/snapback]

6809577[/snapback]

Men tenk på hvor mange som ville ha "jukset" med gamerscoren sin dersom dette gikk an på alle spill.

6809667[/snapback]

På hvilken måte? Jeg snakker om overføring kun internt pr xb..

Lenke til kommentar

6809490[/snapback]

6809577[/snapback]

6809667[/snapback]

På hvilken måte? Jeg snakker om overføring kun internt pr xb..

6809980[/snapback]

Joda, greit nok det. Men slik systemet er i f.eks. PGR3, kan man jo legge ut en save med alle achievemnets låst opp på nettet slik at alle kan laste ned dette. At det burde gå an internt er jeg enig i, da jeg engang var i dine sko.

Lenke til kommentar
mange achievements unlockes når du når et punkt i spillet, og blir derfor vanskelig å jukse til

6809735[/snapback]

Han mente vel at hvis du har en venn som har en konto på xboxen din, så kunne du bare ha flyttet achievementsene hans over på din egen konto.

6809920[/snapback]

det er ikke mulig å flytte over achievements nei, men det er mulig gjennom saves

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hva er så viktig med achivements da? For å skryte av at du spiller skikkelig mye? :p

6810407[/snapback]

Nei.. Jeg har ikke mere enn 1000 på den forige. Skal jeg skryte av det så laster man det jo ned fra nettet bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...