janfredrik Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hei. Finnes det et opplastingssystem som gjør at når man laster opp en fil får man f.eks 10 poeng, og hvis man laster ned en ting mister man 5 poeng. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Gene6ftp . Det er med ratio og slikt Har akkurat installert det selv Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Det er vel en slags FTP server? Var mer på utkikk etter noe i php. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Hei. Finnes det et opplastingssystem som gjør at når man laster opp en fil får man f.eks 10 poeng, og hvis man laster ned en ting mister man 5 poeng. 6809276[/snapback] Er da ikke vanskelig å lage. Bare legge brukeren inn i en database (evt flatfil) og bruke enkel matte på en "poengsum" som brukeren har. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Er ikke så god på sånt, så hadde vært fint om noen kunne linket meg til et gratis ferdig script, eller hvis det er så enkelt, lagd et? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) www.hotscripts.com steng tråden Endret 7. september 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Ja, har prøvd der. Men du som er allvitende kan vel si hvor det er der? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har faktisk sett gjennom nå, og kan ikke se noen slike script der. Jeg har heller aldri hørt om slike script før. Dersom du gir litt flere detaljer kanskje noen vil hjelpe deg? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er altså på jakt etter et uploadscript med innlogging med flere kontoer. Når man logger inn starter man med 0 poeng, og kan altså kun laste opp ting. Når man har lastet opp en ting får man f.eks 10 poeng. Og man mister 5 poeng for å laste ned en ting. Noen? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 som et spill altså eller? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Spill er det vel ikke Er bare at man må ha en konto, der man har poeng. Også får man poeng for å laste opp ting, og mister poeng om man laster ned ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Har du noe som helst kompetanse da det kommer til PHP programmering i det heletatt ? For da kan jeg (og sikkert mange andre) hjelpe deg om du setter deg fast eller støter på problemer. Og jeg har heller ikke klart og finne noe ferdig script til dette. Kanskje nytt prosjekt på gang ? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Ja du bør lære deg php først, vanskelig og få scriptet til å fungere, selv om jeg hadde lagt et til deg hvis du ikke kan PHP. Det han er på jakt etter er at du ikke skal kunna laste ned hvor mye du vil, det krever poeng for og laste ned noe fra siden. Hver fil du skal laste ned koster 5poeng, og hvis du ikke har 5poeng får du ikke laste ned. Du skal også få 10poeng for hver fil du laster opp til serveren (dette blir da måten å tjene poeng på). Burde hvere simpelt å lage selve poeng delen, men janfredrik, du må ha også ha upload/download script, + brukerdatabase og dette tar tid å lage, mer tid en jeg har lyst å bruke for en jeg ikke engang kjenner ^^ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Er det ikke bare å sette sammen et brukerdatabasescript, og upload/download script? Jeg har vært borti PHP, men jeg kan ikke så mye. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Vel først og fremst jo du trenger bruker tabel, og en files tabel (http://www.php-mysql-tutorial.com/php-mysql-upload.php), så må du bare lage et lite system som teller opplastninger, gir poeng osv, skulle ikke vere vanskelig, bare les litt på en teller source kode så forstår du poenget (den tellern MÅ bruke mySQL btw ) Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Vel først og fremst jo du trenger bruker tabel, og en files tabel (http://www.php-mysql-tutorial.com/php-mysql-upload.php), så må du bare lage et lite system som teller opplastninger, gir poeng osv, skulle ikke vere vanskelig, bare les litt på en teller source kode så forstår du poenget (den tellern MÅ bruke mySQL btw ) 6877792[/snapback] Hvorfor MÅ noe som helst bruke MySQL? Dette er jo like enkelt å få til ved hjelp av flatfiler. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Kan alltids bruke flatfiler ja men personlig synes jeg mysql er best for de større oppgaver Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Kan alltids bruke flatfiler ja men personlig synes jeg mysql er best for de større oppgaver 6882286[/snapback] Reagerte bare på at du sa at man "MÅ bruke mysql"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå