Gå til innhold

Noen spørresmål om steel pad..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steelpad S&S er en utrolig god musematte etter min mening bruker den i kombinasjon med Razer Diamondback. det er bare et minus jeg syns ikke den sitter så bra på pulten flytter litt for mye på seg men utenom det syns jeg det er en perfekt musematte vertfall til gaming . 9/10 det som trekker ned er at den flytter på seg og hadde ikke vert for ille om den hadde vert billigere.

Lenke til kommentar
Steelpad S&S er en utrolig god musematte etter min mening bruker den i kombinasjon med Razer Diamondback. det er bare et minus jeg syns ikke den sitter så bra på pulten flytter litt for mye på seg men utenom det syns jeg det er en perfekt musematte vertfall til gaming . 9/10 det som trekker ned er at den flytter på seg og hadde ikke vert for ille om den hadde vert billigere.

6809348[/snapback]

Stoff eller plast?

Har diamondback jeg også.. :)

Lenke til kommentar

6809348[/snapback]

Stoff eller plast?

6809440[/snapback]

det er nok plast

Lenke til kommentar

6809348[/snapback]

Stoff eller plast?

6809440[/snapback]

det er nok plast

6809636[/snapback]

Ok..

Får se.. frista jo litt..

Er to av samma matta, den ene koster 10 kr mer enn den andre, den som er dyrere er sk verson, foskjell på de to, noen som veit.. ?

Edit: en grunn til at jeg ikke vil velge plast er fordi; Brod`ern har hatt plast matte før, den knakk i to liskom, er en del på lan og sånt, så kan bli mye slitasje og sånt på den da..

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

6809348[/snapback]

Stoff eller plast?

6809440[/snapback]

det er nok plast

6809636[/snapback]

Ok..

Er to av samma matta, den ene koster 10 kr mer enn den andre, den som er dyrere er sk verson, foskjell på de to, noen som veit.. ?

6809649[/snapback]

jeg kjøpte sk versonen og det som følgte med var matta, sånn greie og ha den i kommer ikke på hva det heter i farta hehe , 5 skatez også sk merke er ikke sikker på hva som følger med i den vanelige

EDIT: hvis du er mye på lan så kan du jo bare legge matte i den greia som følger med irriterer meg at jeg ikke kommer på hva det heter :hmm:

Endret av Niloss
Lenke til kommentar

6809348[/snapback]

Stoff eller plast?

6809440[/snapback]

det er nok plast

6809636[/snapback]

Ok..

6809649[/snapback]

jeg kjøpte sk versonen og det som følgte med var matta, sånn greie og ha den i kommer ikke på hva det heter i farta hehe , 5 skatez også sk merke er ikke sikker på hva som følger med i den vanelige

6809671[/snapback]

Ok..

Takk for svar foresten.. ;)

En slags metall \ plast beholder eller no sånt?

Denna tenker jeg, søkte på google bare jeg..

http://www.gamesurge.com/pc/hardware/steelpadss/case.jpg

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

Steelpad går jo for å være topp produkter, har selv Akkurat bestilt meg Steel 5l, den nyeste matta dems :) Hvis du liker tøy matter så er vel Steelpad QcK kandidaten av de 3.. :)

btw, jeg har bestilt icemat Glidez til min mx518, vil de fungere bra med Steelpad 5L?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Steelpad går jo for å være topp produkter, har selv Akkurat bestilt meg Steel 5l, den nyeste matta dems :) Hvis du liker tøy matter så er vel Steelpad QcK kandidaten av de 3.. :)

6809916[/snapback]

Takk for svar.. :)

Ossen er denne sammenligning med feks q-pad da?

Koster 89 kr liksom.. q-pad 200-250, hva mer betaler du får en q-pad, må være noe som ikke er like bra med steel da, eller?

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg expert på innen musematter, Men Steelpad er en av de mest kjente produsentene av gameing musematter, og er sikker på at alle produktene dems er"bra"..Q-Pad er kanskje ikke like utbredt, og må derfor ta litt høyere pris?

Men er det ikke bare bra at Den ikke koster all verden da? :)

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg expert på innen musematter, Men Steelpad er en av de mest kjente produsentene av gameing musematter, og er sikker på at alle produktene dems er"bra"..Q-Pad er kanskje ikke like utbredt, og må derfor ta litt høyere pris?

6809973[/snapback]

Er bra at den er billig, men kan være crap, men er steel, såpass peiling har jeg også, veit at steel er bra liksom, men var så sinsykt billig.. :!:

Lenke til kommentar

6809973[/snapback]

Er bra at den er billig, men kan være crap, men er steel, såpass peiling har jeg også, veit at steel er bra liksom, men var så sinsykt billig.. :!:

6810001[/snapback]

den koster jo 89 kroner da? man får jo musematter til 10kr.. så skjønner ikke helt problemet.. søk litt rundt og se om du finner noen tester av matta! :)

Lenke til kommentar

Har akkurat mottatt Steelpad QcK og jeg må si at den er DIGER... Hadde før en liten blå musematte som sikkert de fleste har vært borti. Utrolig deilig med litt plass å boltre seg på med musa :D Venter fremdeles på min G7 så jeg kan ikke si hvordan det er med laser, men for meg har jeg ingen ting å utsette på musematta :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...