TheBoz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har en pc hjemme på radiorommet mitt som jeg har koblet til en radioscanner. Jeg ønsker på denne pc`en og både ta opp (Med VoxRecorder) og streame (med Winamp og shoutcast plugin) SAMTIDIG. Radioen er altså koblet på lydkortets line-in tilkobling. Er dette mulig på noen måte? Kanskje det finnes noen programmer som lager et virituelt lydkort som flere programmer kan bruke samtidig? Maskinen kjører Windows 2000. Vet at jeg kan løse det med to lydkort, men vil helst unngå dette. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har man et lydkort som støtter duplex skal ikke dette være noe problem. Det fleste lydkort støtter dette i dag. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Har man et lydkort som støtter duplex skal ikke dette være noe problem.Det fleste lydkort støtter dette i dag. 6809222[/snapback] Dette stemmer vel ikke? På ALLE maskiner jeg har vært borti, både nye og gamle kan kun ett program bruke lyd inngangen om gangen. Duplex er vel kun for å kunne spille flere lyder samtidig UT. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Slik eg har forstått det betyr duplex at et lydkort kan gjøre to lydoperasjoner om gangen. Men når du sier det blir eg litt usikker. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Slik eg har forstått det betyr duplex at et lydkort kan gjøre to lydoperasjoner om gangen. Men når du sier det blir eg litt usikker. 6810836[/snapback] Tror det er kun på utgangen at lydkort har duplex. Ikke på inngangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå