The Ghost Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er ingen info fra noen produsenter (som jeg har sett) og heller ikke i prisguiden hvor det kommer opp en vifte som passer 6200TC eller vanlig 6200 så hva er det som passer ? Har det samme lengde mellom feste hullene på eks. 6600 som på 6200 ?? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) AC VGA Silencer NV6, r2 skal passe GF6200 i følge microplex. jeg så også disse to bildene, det ser ut som 6200tc og 6600gt kan ha samme vifte hullene, men så finnes det jo ''low profile'' versjoner også, det er mulig at de har andre viftehull, det er jeg ikke siker på 6200tc, litt stort bilde Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6600gt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 5. september 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Det blir isåfall Asus 6200TC som er low profile ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå