elatuz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Har tittet litt på en ny Core2Duo maskin i den senere tid og har kommet frem til dette oppsettet: Hovedkort: Asus P5W DH Deluxe Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 Minne: OCZ Gold Dual Channel DDR2 2048MB (2x1024MB) Skjermkort: Sapphire Radeon X1900 GT Harddisk: Western Digital Raptor 73,4 GB + Samsung SpinPoint T133S 400 GB Har også laget en handlevogn i prisguiden. Pc'n skal benyttes til spilling, filmtitting, surfing etc. Vil også overklokke den litt. Har kabinett og skjerm fra før, dette får jeg evt. oppgradere senere. Takke for svar! Mvh: Erlend Pedersen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg ville ikke kjøpt Raptor-disk, siden du ikke vil merke ytelseforskjell, men den støyer og er dyr. Pengene kan du heller for eksempel legge i skjermkort til et Radeon X1900XT Muligens du bør velge noe annet minne til overklokking. Ellers ser det meget bra ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg stusset også litt på valg av minne. Noen bedre forslag? Jeg har ikke lyst til å bruke så veldig mye på minne, skal ikke overklokke så mye. Mvh Erlend Pedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå