Abitsko Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har montert alt i kabinettet og når jeg starter den så går cpu vifter og skjermkort (XFX GeForce 7300 GS) vifter. Men cd-rommen reagerer ikke når jeg trykker på den, skjermbilde kommer ikke, selv om skjermen er ok og koblet riktig til skjermkortet (XFX GeForce 7300 GS). Hovedkort: Elitegroup nFORCE4-A939 Skjermkort: XFX GeForce 7300 GS S-ATA disk og 2x 512 mb ram. Har prøvd en annen cd-rom og den fungerer. Har prøvd 2 skjermer, og jeg har også prøvd å resette bios. Men får ikke skjermbilde så får ikke gjort noe med bios. Hva kan jeg prøve? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Sjekk at hovedkortet har nok strømkabler. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er 2 strøm kontakter på hk, den merket i gult har du sikkert satt i men det virker som det er den som er merket i rødt du ikke har satt inn. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har montert alt i kabinettet og når jeg starter den så går cpu vifter og skjermkort (XFX GeForce 7300 GS) vifter. Men cd-rommen reagerer ikke når jeg trykker på den, skjermbilde kommer ikke, selv om skjermen er ok og koblet riktig til skjermkortet (XFX GeForce 7300 GS). Hovedkort: Elitegroup nFORCE4-A939 Skjermkort: XFX GeForce 7300 GS S-ATA disk og 2x 512 mb ram. Har prøvd en annen cd-rom og den fungerer. Har prøvd 2 skjermer, og jeg har også Korte konstante pip er ofte RAM feiprøvd å resette bios. Men får ikke skjermbilde så får ikke gjort noe med bios. Hva kan jeg prøve? 6809124[/snapback] koble til pc-speakeren din og hør på feil kodene den lager. Hør etter lange eller korte pip eller morse koder. Lenke til kommentar
Abitsko Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Det er 2 strøm kontakter på hk, den merket i gult har du sikkert satt i men det virker som det er den som er merket i rødt du ikke har satt inn. 6810769[/snapback] Stemte det med den røde. Har aldri vært borti det. Så det var jeg som var såkalt "newb". Tusen takk for god respons og god hjelp. Endret 5. september 2006 av Abitsko Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er 2 strøm kontakter på hk, den merket i gult har du sikkert satt i men det virker som det er den som er merket i rødt du ikke har satt inn. 6810769[/snapback] Stemte det med den røde. Har aldri vært borti det. Så det var jeg som var såkalt "newb". Tusen takk for god respons og god hjelp. 6811242[/snapback] De fleste har gjort den feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå