jojo123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Mine billetter er slettet. Har lest at flere har fått dette problemet. Hva skjer? Lenke til kommentar
Soppiz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja jeg har også problemer. jeg har bestilt og betalt bilett. og det er lenge sia jeg fikk kviteringen i posten. å nå er orderen kanselert og nå er det en vanlig bruker uten noen ordre eller biletter på partyticket.net Har sendt mail mange ganger å ikke fått no tilbakemelding. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 dette høres ikke bra ut :/ men jeg har fortsatt mine billetter Lenke til kommentar
Soppiz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja er det noe jeg kan gjøre eller? snart er jo hw-lan å jeg kan jo ikke bare sitte her uten å gjøre noe? Mail funker ivertfall ikke, har prøvd 100 ganger å får ikke svar. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Party ticket er no herk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja jeg har også problemer. jeg har bestilt og betalt bilett. og det er lenge sia jeg fikk kviteringen i posten. å nå er orderen kanselert og nå er det en vanlig bruker uten noen ordre eller biletter på partyticket.net Har sendt mail mange ganger å ikke fått no tilbakemelding. 6810412[/snapback] Er noen usikre på om de har fått e-post så send meg en PM med e-post addressen brukt ved kjøpet så kan jeg sjekke. Skal få purret på de ansvarlige Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Argh! Anse oss som purret Ueland Jeg følger opp PTN sporenstreks. Det har vært litt flere problemer med systemet enn vi strengt tatt hadde håpet. Hvor mange har opplevd dette? Vi får ta hyppige eksporter av databasen. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har sendt deg en PM Frichasse. Takk for at dere gjør oss oppmerksom på feil, dette må vi komme til bunns i! Andre som har problemer post her og/eller send PM til Ueland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg