Sunni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker Azureus som jeg uploader filer med.Min upload skulle være 350 kps eller 43.75 kB.Ved å måle hvor mye andre har downloaded fra meg over en time finner jeg ut at opplastningsfarten er på 288 kps.Har gjort denne målinga flere ganger og resultatet blir omtrent det samme. Er direkte koblet til en ruter.De andre pc. er slått av. Noen som kan forklare meg hvorfor min upload ikke er fullstendig? Min Isp er Telenor. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) stort sett så får man ikke den farten man betaler for... hva hadde du forventet av Telenor, dessuten er vel ikke 62 kps er vel ikke så mye og syte over Endret 5. september 2006 av eppis Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker Azureus som jeg uploader filer med.Min upload skulle være 350 kps eller 43.75 kB.Ved å måle hvor mye andre har downloaded fra meg over en time finner jeg ut at opplastningsfarten er på 288 kps.Har gjort denne målinga flere ganger og resultatet blir omtrent det samme.Er direkte koblet til en ruter.De andre pc. er slått av. Noen som kan forklare meg hvorfor min upload ikke er fullstendig? Min Isp er Telenor. 6809008[/snapback] Sry skrivefeil..jeg mente 288 kbps og 350 kbps. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) med torrent så klarer så klarer du ikke nøyaktig å laste opp det du setter den til. Endret 6. september 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Takk for svar. Min upload svinger fra 19.6 kB(158,8kbps)-51kB(408 kbps).Snittet blir alikevel ca. 36kB(288kbps).Ved å sette uploaden til 20kB(160kbps) kan jeg surfe nogenlunde smertefritt. audi_a8 skrev: med torrent så klarer så klarer du ikke nøyaktig å laste opp det du setter den til. sunni:Ok,men jeg synes fravika er for store.Det er heller ikke mitt inntrykk at dette problemet er vanlig for andre som bruker Azureus.. For meg er uploaden viktig siden 2 av maskinene også blir brukt til spilling over internett.Hva hjelper det om man har download når uploaden suger. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Spilling når jeg bruker torrents har jeg gitt opp. Får ekstrem lagg da, så utorrent lukker jeg. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Spilling når jeg bruker torrents har jeg gitt opp. Får ekstrem lagg da, så utorrent lukker jeg. 6812622[/snapback] Det går greit her hvis jeg setter uploaden til 10kB(80kbps).Da har jeg ingen lagg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har du prøvd uploaden mot noe annet ? Tatt testen her på hw.no eller den på digi? Hva får du da? Les også kontrakten du har med telenor, står der at du ikke til en vær tid vill få den ned og opp farten som det er satt hos deg.... Endret 6. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd uploaden mot noe annet ? Tatt testen her på hw.no eller den på digi? Hva får du da? Les også kontrakten du har med telenor, står der at du ikke til en vær tid vill få den ned og opp farten som det er satt hos deg.... 6812638[/snapback] Her på hardware hadde jeg i upload et snitt på 330kbps med små avik uten browser.Testet 10 ganger. -20kbps er vel akseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå