Gå til innhold

Must have spill til Ps2


dangerc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God of war og resident evil 4 er to knall titler, grunnet at det er laget helt i slutten av ps2 sin syklus så dei utnytter nok hardware maks..

 

resident evil 4 har eg runda på ps2 og satt igjen med ein god følelse..

 

kjempespill med action hele veien..koster 179kr på cdon.no trur eg..eller kansje det bare var sommersalg.. :hmm:

6810510[/snapback]

 

Heh utrolig at jeg glemte å si resident evil 4, etav de beste på PS2 :thumbup:

Vet at du får god of war for 179kr.

Lenke til kommentar
Skal nå gå til innkjøp av en ps2, tenkte i den  anledning og gå til innkjøp av div spill, vet ikke så mye om hva som har kommet ut av spill til ps2.

har laget meg en liten liste men har lyst på flere. så hva mener er de beste og mest legendariske spillene som bare må has til ps2. ser etter alle typer spill.

her er spillene jeg har sett på til nå. har lyst på flere så bare kom med forslag. :cool:

 

socom 3 .

 

singstar .

 

eye toy .

 

metal gear solid 2 & 3.

 

shadow of the colossous.

 

gta serien.

 

osv.

6808945[/snapback]

 

 

Ser ut som om du og Mala gjorde et smart kjøp, spesielt siden PS3 er utsatt et halvt år i Europa...

Lenke til kommentar

Er absolutt enig :)

 

PS2 har som sagt så vanvittig mye bra spil tilgjengelig,at det ville vert reinspikka idioti å la denne konsollen gå hen. Dessuten er MGS1 på PSX eit av de beste spillene etter min meining,og forrige gang eg rundet MGS2 på ein lånt PS2,blei eg ikkje skuffet for å si det slik.

 

Derfor er det min plikt å eige PS2 og MGS2 og 3 :wee:

Lenke til kommentar
Er absolutt enig :)

 

PS2 har som sagt så vanvittig mye bra spil tilgjengelig,at det ville vert reinspikka idioti å la denne konsollen gå hen. Dessuten er MGS1 på PSX eit av de beste spillene etter min meining,og forrige gang eg rundet MGS2 på ein lånt PS2,blei eg ikkje skuffet for å si det slik.

 

Derfor er det min plikt å eige PS2 og MGS2 og 3 :wee:

6815249[/snapback]

 

Bestemt deg ang. ICO?

Lenke til kommentar

Har du sansen for Actionspill bør du virkelig sjekke ut Spillene til Capcom. vil først nevne Devil May Cry (nr1 i serien). Utrolig bra atcion spill i Gothisc miljø med vanvittige fete sverd og skytevåpen. Utrolige animasjoner. Dette spillet er banebrytene i sin sjanger og bør nå kunne fåes til en veldig billig penge. Vet at devil may cry 2 ikke var helt på topp men at treern vistnok var bra. Har kun spilt eneren selv.

 

Et annet stort spill fra CapCom er Onimusha. Et spill fra Japan der man som er litt mer adventureaktig enn devil may cry men med en masse fete kamper.

 

anbefaler å kikke på gamespot og gå inn på ps2 siden der og sortere alle ps2spillene der på den sjanger du liker og sjekke ut de beste.

 

Det er vanvittig mye bra spill til ps2 og de fleste av dem er nå ganske billige. folk kan si hva de vil om "next gen" men konsollene blir ikke bedre enn spillene som er lansert til dem. Ps2 ligger her milevis foran de andre konsollene på markedet.

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig i anbefaling av Ico. En skikkelig kritiker-favoritt, solgte dessverre ikke så bra da det kom ut. Et av de få spillene man kan peke på til utenforstående folk og si "spill kan også være kunst!" Jeg setter forøvrig Shadow of the Colossus og Rez i samme kategori.

 

Et par andre:

 

X-men Legends I og II: Veldig moro å spille co-op sammen med venner!

Fahrenheit: Et av de beste nye adventure-spillene.

Soul Calibur, Virtua Fighter 4, Tekken 5: PS2 er best på fighting-spill.

 

Og til slutt:

 

Resident Evil 4, God of War, Guitar Hero.

 

De siste tre er nok nevnt tidligere, men du MÅ skaffe deg råd til å kjøpe disse. Derfor gjentar jeg dem :)

Lenke til kommentar

Dark Chronicle

Dark Cloud

Deus Ex

Dragon Quest VII

Fahrenheit

Final Fantasy X

Grand Theft Auto Series

Guitar Hero

Guitaroo Man

ICO

Jak & Daxter Series

Kingdom Hearts 2

Metal Gear Solid Series

Onimusha Series

Resident Evil Series

Shadow of the Colussus

Silent Hill 2-4 (The Room)

Virtua Fighter 4

 

Dette er bare noen få, PS2 har en masse gode spill i sitt bibliotek, og det beste er at de fleste kan skaffes til men rimelig grei penge :) Kommer også en masse spennende i løpet av kort tid også:

 

Canis Canem Edit

Destroy All Humans 2

Disgaea 2

Family Guy

Final Fantasy XII

Just Cause

Okami

Phantasy Star Universe

Rouge Galaxy

Rule of Rose

Yakuza

Lenke til kommentar

Må ha denne i mine innlegg. Har nylig anskaffet meg ps2 og shadow of the colossus, tekken 5, resident evil 4 og singstar. Samt nfsu2. Shadow of the colossus ER kunst som noen over her påpeker. Men det jeg savner litt er et rally spill. Og samtidig fatter jeg ikke hvorfor tekken skal være så vanskelig :D

Savner også et coop spill som man kan spille gjennom sammen. Har spilt gjennom timesplitters 1 tidligere, og det fungerte ganske festlig i coop, noen flere coop spill å anbefale? Gjerne førsteperson skyter.

Lenke til kommentar
Må ha denne i mine innlegg. Har nylig anskaffet meg ps2 og shadow of the colossus, tekken 5, resident evil 4 og singstar. Samt nfsu2. Shadow of the colossus ER kunst som noen over her påpeker. Men det jeg savner litt er et rally spill. Og samtidig fatter jeg ikke hvorfor tekken skal være så vanskelig :D

Savner også et coop spill som man kan spille gjennom sammen. Har spilt gjennom timesplitters 1 tidligere, og det fungerte ganske festlig i coop, noen flere coop spill å anbefale? Gjerne førsteperson skyter.

6885331[/snapback]

 

Co-op: X-Men Legends I og II, Baldurs Gate Dark Alliance, Lego Star Wars I & II... Ingen av disse er fps, men de er artige i co-op.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...