TST Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Her er den endelige enspillerdemoen av Company of Heroes, som erstatter betademoen. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sikkert flott, hadde det ikke vært for dårlig ytelse på mitt aldrende ATI X600 (Huff, er det SÅ gammelt allerede?) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det noe nytt i denne demoen enn betaen?. mener. er det verdt og laste ned denne når man har betaen? vet bare at dette spiller skal skaffes med en gang den kommer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det noe nytt i denne demoen enn betaen?. mener. er det verdt og laste ned denne når man har betaen? vet bare at dette spiller skal skaffes med en gang den kommer 6809684[/snapback] Lurer på det samme... Likte beta-demoen kjempegodt, dette skal helt klart anskaffes når det kommer. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Denne demoen har Skirmish mode. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Denne demoen har Skirmish mode. 6809913[/snapback] ahh.. får vell laste ned da Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det bedre ytelse i denne demoen enn i betaen? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 damn jeg elsker dette spillet.. men fy faen jeg suger i RTS kjørte på easy, på skirmish.. men blir gruset Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det bedre ytelse i denne demoen enn i betaen? 6811017[/snapback] Den har fortsatt "Low Performance" buggen for mange folk (inkl. meg). Må spille med alle grafikkinstillinger på lavt for å få en halvveis brukelig ytelse (10-30 fps) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tja, daten min har gått duken... På tide å skaffe ny. Greier ikke å kjøre dette! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 damn jeg elsker dette spillet.. men fy faen jeg suger i RTS kjørte på easy, på skirmish.. men blir gruset 6811221[/snapback] Ja, det er faktisk FOR vanskelig. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nei, jeg er irritert. Det er jo drit vanskelig på easy! Jeg trodde Soldiers var vanskelig, men dette er bare slitsomt. Man får jo aldri tid til å nyte 3D-kameraet en gang, siden man hele tiden på stresse frem og tilbake for å stoppe angrep. Dessverre er dette et tegn i tiden med RTS, nesten alle som kommer ut handler om å pøse på, men ikke om å ta seg frem saktye men sikkert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg så bildene og det så ut som om utviklerene har spilt litt for mye Medal og Honor Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Klarte nettopp skirmish delen på hard.. Er ikke så mye stress om man tar det sakte men sikkert.. kjører solid bunnforsvar sniper har aldri før vært så gøy i rts Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Klarte nettopp skirmish delen på hard.. Er ikke så mye stress om man tar det sakte men sikkert.. kjører solid bunnforsvar sniper har aldri før vært så gøy i rts 6822068[/snapback] og jeg har ikke sjanse på easy .. hmm Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Klarte nettopp skirmish delen på hard.. Er ikke så mye stress om man tar det sakte men sikkert.. kjører solid bunnforsvar sniper har aldri før vært så gøy i rts 6822068[/snapback] Hvordan gjorde du det? Man kan jo ikke ta det sakte og rolig, siden hele spillet baserer seg på å holde punkter for å få tilgang på "forsyninger". Forklaring, takk! Lenke til kommentar
Son44 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) har prøvd med de alierte på skirmish, det er sinsykt vanskelig med dem! Tyskerne er dritt lette å vinne med hva mener dere?? Edit: Hvor kommer de tiil å selge CHO?? Endret 8. september 2006 av Son44 Lenke til kommentar
NOR_101 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 damn jeg elsker dette spillet.. men fy faen jeg suger i RTS kjørte på easy, på skirmish.. men blir gruset 6811221[/snapback] hehe, jeg har det samme problemet. Blir kjempestressa :!: Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg så bildene og det så ut som om utviklerene har spilt litt for mye Medal og Honor 6816923[/snapback] tja Noen likhetstrekk er det jo, men jeg syns nå dette spillet tilbyr så mye mer. Kan ikke annet enn å innrømme at Relic er en av de bedre på å utvikle gode RTS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg