daf Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har lest og prøvd noen spill mange burde kjøpe til sin x-box for eks: time splitter 2 , nfs hp2 ,unreal tournement og morrowind. hvis dere har noen spill som dere har prøvd eller lest om som er bra please skriv her. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-29 15:47 ] Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har demoen av Splinter Cell her, og har også spilt Betaen av det litt. Det er et spill ALLE må ha, har de ikke Xbox får de heller kjøpe seg en! Ellers så er jo Tony Hawk 4 en viktig tittel! Unreal Championship er morsomt, klin likt UT2K3 da... Det nye Sega GT spillet var ganske bra, litt underlig handling på bilene bare. Det spillet er dog et must, det er nemlig mulig å kjøre Renault 5 Turbo2 der! Ninja Gaiden som vi har liggende film fra her på Gamer.no ser også ut til å bli en stor greie. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 21:09, skrev daf:Har lest og prøvd noen spill mange burde kjøpe til sin x-box for eks: time splitter 2 , nfs hp2 ,unreal tournement og morrowind. hvis dere har noen spill som dere har prøvd eller lest om som er bra please skriv her. Først skal jeg late som om jeg er gretten... -Det er Unreal Championship, ikke Tournament -Det det heter TimeSlitters 2... - Hot Pursuit 2 til Xbox har bare fått middelmådige karakterer Sikre kjøp: Hitman 2 TimeSplitters 2 Kommer til å sparke leggvarmere: Splinter Cell :smile: Ninja Gaiden :smile: Tony Hawk Pro Skater 4 :smile: Lamborghini :smile: Fable :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg anbefaler Moto GP på det varmeste. Meget bra håndtverk fra Climax. Buffy skal være bra, men jeg har ikke testa det ennå. Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 NFS HP2 sies att er dårligere på X en på PS2. Da er det dårlig grafikk.. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Tror ikke grafikken på Xbox er noe dårligere enn PS2-versjonen, det er gameplayet som skiller de to versjonene. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 23:04, skrev Nymfo- Olga: Quote: Den 2002-10-27 21:09, skrev daf: Har lest og prøvd noen spill mange burde kjøpe til sin x-box for eks: time splitter 2 , nfs hp2 ,unreal tournement og morrowind. hvis dere har noen spill som dere har prøvd eller lest om som er bra please skriv her. Først skal jeg late som om jeg er gretten... -Det er Unreal Championship, ikke Tournament -Det det heter TimeSlitters 2... - Hot Pursuit 2 til Xbox har bare fått middelmådige karakterer Ironisk nok klarer du å skrive feil selv også... Morsomt... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 15:15, skrev Melbert: Quote: Den 2002-10-27 23:04, skrev Nymfo- Olga: Quote: Den 2002-10-27 21:09, skrev daf: Har lest og prøvd noen spill mange burde kjøpe til sin x-box for eks: time splitter 2 , nfs hp2 ,unreal tournement og morrowind. hvis dere har noen spill som dere har prøvd eller lest om som er bra please skriv her. Først skal jeg late som om jeg er gretten... -Det er Unreal Championship, ikke Tournament -Det det heter TimeSlitters 2... - Hot Pursuit 2 til Xbox har bare fått middelmådige karakterer Ironisk nok klarer du å skrive feil selv også... Morsomt... Hmm...det var jo genialt... :smile: Timesplitters 2! Splinter Cell har blitt flytta fra 14. november til 29. november i Europa!!! (Eller var det Slinter Cell?) WHY??!!! WHY???!!! *Faller ned på knærne* Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-10-28 23:26, skrev Xtend:Tror ikke grafikken på Xbox er noe dårligere enn PS2-versjonen, det er gameplayet som skiller de to versjonene. Jo.. Har prøvd, og den er dårligere på xbox Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Jo.. Har prøvd, og den er dårligere på xbox Men best på PC :-> Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:27, skrev fullifaencom: Quote: Jo.. Har prøvd, og den er dårligere på xbox Men best på PC :-> Nei, det er faktisk ikke tilfellet! Og det kan vi takke EA for. Både PC, Xbox og GC versjonen er dårligere enn PS2 utgaven. Det er et helt bevisst valg av EA. De slutter aldri å rævpule oss gamere. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:27, skrev fullifaencom: Quote: Jo.. Har prøvd, og den er dårligere på xbox Men best på PC :-> det er feil. det er faktisk ps2 versjonen som er best, siden pc versjonen er basert på xbox/GCN versjonen Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 men jeg har jo prøvd alle 3???? Synes faktisk at grafikken er bedre på pc. Konsoll grafikk blir ikke like bra. Men grafikk er heldigvis ikke alt, jeg liker godt å spille på xbox'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå