TST Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Her er en ny oppdatering til Battlefield 2, som fører spillet frem til versjon 1.4. Les mer Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Det var sannelig på tide! laster ned Endret 5. september 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette skal bli bra , håper virkelig serverne blir mere stabile . Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Får håpe at denne patchen faktisk fikser på disse tingene, og ikke bare forverrer dem. Så langt føles det veldig mye ut som at hver patch som har kommet ut, har bringet spillet ett hakk bakover. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Lollis! Gratulerer med dagen Dice. Har ikke planer om å spille dette spillet noe mer, men jeg får vel laste ned pachepachten likevel Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjempefin fart på denne Skulle det ikke være med et nytt kart? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjempefin fart på denne Skulle det ikke være med et nytt kart? 6809863[/snapback] Road to Jallabad er med Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ah, ok. Får se om jeg ikke fyrer opp spillet engang i kveld da. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Muscle Car? Det har jeg aldri hørt om... Menmen, patch er alltid najs - selvom jeg venter til folka bak Point of Existence slipper oppdatering til modden sin... Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Likte faktisk det nye kartet veldig godt. Men har opplevd servercrash ett par ganger da... Synes også det er tåplig at folk kan hoppe opp å legga seg ner i loftå mens de skyte, heilt nøyaktigt....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg