Barry White Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe creative jukebox 3 i utenlandet. Blir frakta rådyr??? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg bestile sony skjerm fra utlandet. Måtte punge ut med 950,- Lenke til kommentar
andersbk Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det lønner seg ikke.. Frakta blir dyr, og i tillegg må du betale moms og tollgebyrer dersom varens verdi er over 200kr, og det regner jeg med at den har!? Kjøp det her i Norge, eller dra til utlandet selv og hent det, eks Sverige, Danmark Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det er nå en gang sånn at vi skal verne om de norske bedriftene. Bestiller du fra utlandet må du betale frakt, toll, moms og diverse gebyrer slik at det ikke skal lønne seg. For norske bedrifter er dette en genial ordning og for oss andre er det i lengden like genialt. Er fint med veier, skole og sykehus vettu .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå