morra Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hei, finnes det erstatninger/utvidelser til den vanlige standard utskriftskøen? Det jeg trenger er et program som lagrer utskriftsjobbene og skriver dem ut straks printeren er online. Printeren her er nemlig koblet til nettverket gjennom familiens PC og man kan naturlig nok ikke skrive ut når den PCen er slått av, og hvis jeg prøver på det så forsvinner utskriften og blir aldri skrevet ut. Endret 5. september 2006 av morra Lenke til kommentar
Teater Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hm… Aner ikke om det finnes noe slikt program, men et alternativ kan være skrive ut til ” Microsoft Office Document Image Writer”, da kan du ”drag and dropp” printene inn i printerkøen når den kommer online. Lenke til kommentar
morra Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg fant dette programmet, men aner ikke hvordan jeg skal legge til utskrifter. Når jeg drar filene (fra Explorer) til programmet kommer det bare en snarvei i mappen det lagrer utskriftskøen i, men selve programmet registrerer ikke dette... Kan noen hjelpe, evt finne et alternativt program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå