^fmj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet hvorfor ramprisene plutselig har skutt i været? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet hvorfor ramprisene plutselig har skutt i været? 6808401[/snapback] har de det da? har ikke merket noe jeg. Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) OCZ value pro hos netshop er skrudd opp med 270 kr. OCZ - førpris 1695 Geil rammen som jeg skulle kjøpe på psdata ble plutselig skrudd opp med 412 kr. Geil - førpris 1890 Annen geil ram de hadde var skrudd opp med 362 kr. Geil - førpris 1906 Endret 5. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
rocketer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 OCZ value pro hos netshop er skrudd opp med 270 kr. OCZ - førpris 1695 Geil rammen som jeg skulle kjøpe på psdata ble plutselig skrudd opp med 412 kr. Geil - førpris 1890 Annen geil ram de hadde var skrudd opp med 362 kr. Geil - førpris 1906 6808826[/snapback] Det er det samme med corsair også..... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kvifor går alltid minnebrikkene opp og ned i pris? Skal ikkje påstå at eg har studert prisane på maskinvare så nøyaktig, men dette er ikkje eit fenomen eg kan hugse å ha sett angåande andre komponentar. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Har inntrykk av at det enten blir produsert for lite minne eller for mye minne. Noe som vil føre til tildels store svigninger i prisnivået. Før var det jo spesielle tider på året minnet var dyrest/billigst. Nå har jo prisene vært stabile en stund. Tidligere klarte man jo å forutsi at det ville komme en økning i prisen på minne, kan ikke huske å ha lest noe om at det ville komme en prisøkning. Derfor jeg lurte på hva som kunne være årsaken, det må jo være en utløsende faktor et sted. Et prishopp på 412 kr over natten er mye. Heldigvis er det ikke alle som har oppdatert prisene enda, fant nevnte Geil minne hos Amentio til 1882 kr fortsatt. Endret 5. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, får håpe prisen ikke øker ytterligere. Det er snart dags for oppgradering hos meg, og må ha noe saftig minne til den nye maskinen. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal du ha RAM bør du bestille NÅ! http://www.itavisen.no/php/art.php?id=317341 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Der kom nyheten jeg ventet på. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Boven i dramat är Micron tror jag. Det är ett enormt sug efter DDR2 IC gjorda av dom och de sätter seff upp priset därefter. Jag har en känsla av att de har strypt tillverkningen en del för att tjäna extra pengar under conroe-hypen. Då följer också de andra tillverkarna efter. Tyvärr har detta inverkan på allting i datavärlden. Systembyggare, webshops, Dell, Dill och datt höjer ju priserna på ett system med minst motsvarande. Helst lite till så de har något att skylla på. Ram är som bensin tyvärr. OPEC styr allting när det gäller tillgång och igenom det, hur mycket mer de skall tjäna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå