Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Blir nok til å skaffe begge etterhvert, men for øyeblikket strekker bare lommeboka seg til en av de. Så jeg lurer på hva dere annbefaler? Elsker GTA konseptet, og digget demoen av Saint's Row, Syns også demoen til TDU var grei, kjørefølelsen er veldig god. Har et lite spørsmål om TDU, er det noe form for mulighet og modifisere bilene sine? styling eller trim? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal ha begge her. Spørs hva du liker best. Liker du GTA konseptet mere enn racing så gå for Saints Row Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Saints row uten tvil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Speaking of GTA konseptet; Nå kommer jo Just Cause snart også. Skal ikke uttale meg om hvilke av Just Cause og Saints Row som er best, da Just Cause er det eneste jeg har prøvd (demo). Uansett, spillene du spør om er ganske forskjellige, men begge to svært bra skal man tro anmeldelser. Veldig vanskelig valg i grunn. Selv skal jeg ha begge to + Just Cause som jeg nevnte. Dette blir en dyr september Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 villke kjøpt Saints Row har ikkje spillet selv men skal kjøpes om ikkje lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har bare testet demoen av Test Drive Unlimited, men jeg synes måten kjøretøyene oppfører seg på er grunn god nok til å unngå dette spillet - iallefall om de ikke har gjort noe med den i retail. Saints Row kan jeg dog anbefale, jeg har sansen for sandbox-gameplay, og dette er ett av få spill på en god stund som har klart å få meg hektet. Flott voiceacting, og jeg synes spillet klarer å skape en egen identitet som skiller det fra GTA-serien. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har bare testet demoen av Test Drive Unlimited, men jeg synes måten kjøretøyene oppfører seg på er grunn god nok til å unngå dette spillet - iallefall om de ikke har gjort noe med den i retail. Saints Row kan jeg dog anbefale, jeg har sansen for sandbox-gameplay, og dette er ett av få spill på en god stund som har klart å få meg hektet. Flott voiceacting, og jeg synes spillet klarer å skape en egen identitet som skiller det fra GTA-serien. 6808535[/snapback] Jeg har nettopp kjøpt TDU Synes gameplayet er herlig i demoen Spillet har fått veldig god kritikk Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har bare testet demoen av Test Drive Unlimited, men jeg synes måten kjøretøyene oppfører seg på er grunn god nok til å unngå dette spillet - iallefall om de ikke har gjort noe med den i retail. Saints Row kan jeg dog anbefale, jeg har sansen for sandbox-gameplay, og dette er ett av få spill på en god stund som har klart å få meg hektet. Flott voiceacting, og jeg synes spillet klarer å skape en egen identitet som skiller det fra GTA-serien. 6808535[/snapback] Jeg har nettopp kjøpt TDU Synes gameplayet er herlig i demoen Spillet har fått veldig god kritikk 6808606[/snapback] Jeg synes kjørefysikken var underlig, for å si det på den måten. Mulig det er fordi jeg er komplett noob med å bruke noe annet enn ratt/pedaler altså, men jeg fikk da ikke så verst dreisen på det i PGR... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Blir nok til å skaffe begge etterhvert, men for øyeblikket strekker bare lommeboka seg til en av de. Så jeg lurer på hva dere annbefaler? Elsker GTA konseptet, og digget demoen av Saint's Row, Syns også demoen til TDU var grei, kjørefølelsen er veldig god. Har et lite spørsmål om TDU, er det noe form for mulighet og modifisere bilene sine? styling eller trim? 6808361[/snapback] Har du noen gang kjørt bil?! Og hvis du ikke har det, spør jge: Har du noen gang prøvd Forza, Grand Turismo, Rallysport Challenge eller andre bilspill som faktisk har god kjørefølelse?! For TDU har virkelig ikke dette! Det er tungt å styre og det sitter ikke helt som det skal! Selv Kawasaki ninja sykkelen er jo helt ut av viddene å kjøre. Jeg foreslår Saints Row. Du får bedre kjørefølelse der og du koser deg i flere timer. Min anbefaling! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Blir nok til å skaffe begge etterhvert, men for øyeblikket strekker bare lommeboka seg til en av de. Så jeg lurer på hva dere annbefaler? Elsker GTA konseptet, og digget demoen av Saint's Row, Syns også demoen til TDU var grei, kjørefølelsen er veldig god. Har et lite spørsmål om TDU, er det noe form for mulighet og modifisere bilene sine? styling eller trim? 6808361[/snapback] Har du noen gang kjørt bil?! Og hvis du ikke har det, spør jge: Har du noen gang prøvd Forza, Grand Turismo, Rallysport Challenge eller andre bilspill som faktisk har god kjørefølelse?! For TDU har virkelig ikke dette! Det er tungt å styre og det sitter ikke helt som det skal! Selv Kawasaki ninja sykkelen er jo helt ut av viddene å kjøre. Jeg foreslår Saints Row. Du får bedre kjørefølelse der og du koser deg i flere timer. Min anbefaling! 6808723[/snapback] Hmm tror jeg skrev feil, tror jeg mente fartsfølelsen var god, værtfall så syns jeg det, og har ikke lappen på bil, øvelses kjørt litt, ellers kjører jeg moped Edit: Vet ikke hvordan motorsykkel følelsen er i spillet, men jeg syns det å kjøre bilene ga en fin følelse av å kjøre. Endret 5. september 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 eneste jeg likte med TDU var lydem på Ninja'en! Men saints row likte jeg mye bedre så var jeg deg ville jeg gått for det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 eneste jeg likte med TDU var lydem på Ninja'en! Men saints row likte jeg mye bedre så var jeg deg ville jeg gått for det... 6808893[/snapback] Ja blir til det nå om lefdal har noen fler igjen, skal ned ditt nå å sjekke =) Takk for tipset og takk for svar. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Blir nok til å skaffe begge etterhvert, men for øyeblikket strekker bare lommeboka seg til en av de. Så jeg lurer på hva dere annbefaler? Elsker GTA konseptet, og digget demoen av Saint's Row, Syns også demoen til TDU var grei, kjørefølelsen er veldig god. Har et lite spørsmål om TDU, er det noe form for mulighet og modifisere bilene sine? styling eller trim? 6808361[/snapback] Har du noen gang kjørt bil?! Og hvis du ikke har det, spør jge: Har du noen gang prøvd Forza, Grand Turismo, Rallysport Challenge eller andre bilspill som faktisk har god kjørefølelse?! For TDU har virkelig ikke dette! Det er tungt å styre og det sitter ikke helt som det skal! Selv Kawasaki ninja sykkelen er jo helt ut av viddene å kjøre. Jeg foreslår Saints Row. Du får bedre kjørefølelse der og du koser deg i flere timer. Min anbefaling! 6808723[/snapback] Skal man ha spill med god kjørefølelse skal man ha spill i WRC-serien. Det er de eneste spillene jeg har spilt hvor underflaten og omstendigheter virkelig spiller inn på kjøringen. Tradisjonelle banespill syns jeg ofte har lite å stille opp med mot WRC... Min mening i hvertfall Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Skal man ha spill med god kjørefølelse skal man ha spill i WRC-serien. Det er de eneste spillene jeg har spilt hvor underflaten og omstendigheter virkelig spiller inn på kjøringen. Tradisjonelle banespill syns jeg ofte har lite å stille opp med mot WRC... Min mening i hvertfall 6809013[/snapback] Tror det er bra dette ikke er et racing sim forum, ellers hadde du fått meget pepper for det utsagnet. Jeg nøyer meg med å si at jeg ikke er like imponert over WRC som deg... edit typo Endret 5. september 2006 av freke Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Støtter Saint's Row her. Spiller det, og det er supergøyt og genialt. Artig spill med mye underholdning. Å kjøre i TD:U føles som å styre et viskelær. Siden du likevel skal ha begge, gå for Saint's Row først. Det gir garrantert kongeunderholdning. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vel nå vil jeg basere dette ut fra demoene siden jeg bare har fullversjonene av Saints Row. Test Drive Unlimited er etter min mening et ganske så oppskrytt spill. Jeg prøvde å like det siden mange synes det virket så spennende med dens online og offline muligheter. De ble veldig glade over hvor mange mil med vei det var osv. Dette hjelper lite på selve gameplayet når bilene føles som slingrekasser. De var lite godfølelse i bilene når man kjørte og det var som man svingte for sent eller noe. Responstiden virket rar. Det finnes mange bra bilspill til 360. Dette er etter min mening ikke et av de. Burnout overgår dette selv om det ikke har like mange mil med vei eller like bra online. Det har farstfølelse og er utrolig gøy. PGR er mer realistisk viss det er mer din gate. Saints Row demoen var noe jeg hadde sett veldig spent frem til. Dette spillet burde ikke skuffe. Jeg hadde sett en del om det på nettet etc. Så var ganske klar for spilling når den var ferdig nedlastet. Spillet hadde litt framedrops som det også har i fullversjonene. (dog ikke like mye) men det var et bra spill uansett. Når man kopierer GTA så nøye som de gjorde så blir det jo bra. Siden GTA er et så bra spill. Det er ikke veldig orginalt, men det er veldig morsomt og fører den type spill in i HD eraen. Så personlig ville jeg kjøpt Saints Row fordi det er et bedre spill både med tanke på gameplay og kjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå