Benor Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 PODPapa Roach Snow Prozzak Wave Econoline Crush Rascalz Nickelback Foo Fighters x2 Our Lady Peace Avril lavigne (!) Godsmack Crosby Stills Nash Young Ash Dandy warhols Velvet Revolver Metallica Counting crows x2 Bowling for Soup Googoo dolls red hot chili peppers David Bowie Brian wilson a-ha bigbang x6 minor majority x3 Kings of convenience Bo kaspers GZA Bad religion NoFX Jesse Malin masse mindre norske band og, seff. Hvordan var Counting Crows? Har alltid hatt lyst til å dra på konsert med dem! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Har desverre ikke fått vært med på mange konserter, men håper jeg får kommet meg på In Flames i Oslo 31. oktober. De jeg har vært så heldig å sett; Motörhead Alice Cooper Pain Soilwork Helloween Endret 3. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Band jeg har sett live, rangert fra totalt awesome til "meh" - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Lukestar - Avenged Sevenfold - Black Label Society - Lumsk - Kaizers Orchestra - Madrugada - ASH - Moving Oos - Raga Rockers - Howl - Black Debbath - TNT - Stalingrad Cowgirls - The Grand - Torch - Too Far Gone - Rune Rudberg (!) Endret 12. august 2008 av Speik Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Rudberg får karakter "meh" ? Ikke værst til at det er Rudberg det er snakk om. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Metallica Down (support) The Sword (support) Foo Fighters QOTSA Postgirobygget Kaizers Kokken Tor WE DDE Så vidt eg hugsar.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Topp20 vg-lista(eller noe sånt) og Iron maiden(Vallehovin, 2008) er ikke så lang da Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Vg-lista konserten i 2003 elns(Det året Faithless var, bl.a) Bruce Springsteen and the E Street Band i Paris i år John Butler Trio@Melkweg, Amsterdam En gjeng kule punk-band på 12 bar club på Denmark Street i London Ellers så er det endel småsnusk(Hellbillies med fri inngang og denslags).. Har dog en dyp følelse av at sjelen min var på denne konserten og: Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Iron Maiden; 03.07.2003 - Give Me Ed ´Til I´m Dead, Oslo Spektrum (warmup: Arch Enemy) 21.11.2006 - A Matter Of Life And Death, Vallhall Arena (warmup: Trivium) 22.07.2008 - Somewhere Back In Time, Lerkendal Stadion (warmup: Lauren Harris & Avenged Sevenfold) 24.07.2008 - Somewhere Back In Time, Valle Hovin (warmup: Lauren Harris & Avenged Sevenfold) <33 Ellers: 15.11.06 - The Unholy Alliance, Oslo Spektrum (Slayer, Lamb of God, In Flames, Children of Boredom og Thine Eyes Bleed) 10.07.07 - Metallica - Sick Of The Studio (warmup: Turboneger & HIM) Og en Turboneger-konsert under Party Animals-touren jeg ikke husker datoen på xP (Otta) Endret 25. august 2008 av Shocklez Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Children of Boredom Også så glade vi var i CoB... :!: Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har bare vært på 2 jeg Bryan Adams, Tòrshavn 2008 (fikk plekteret til keith scott) Sissel Kyrkjebø, Rissa 2008 (sang med henne) Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 CoB er fett nok på cd, men live var det like underholdende som V75 en sen lørdagskveld. Vokalisten gikk for det meste frem og tilbake og skreik "FUCK", under hele konserten. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) CoB er fett nok på cd, men live var det like underholdende som V75 en sen lørdagskveld. Vokalisten gikk for det meste frem og tilbake og skreik "FUCK", under hele konserten. Så CoB live på The Unholy Alliance 06, og det var utrolig skuffende. Lyden var elendig. Skal se de igjen når de (med flere) spiller i Spektrum 10. november. Håper de retter opp noe av inntrykket. EDIT: Kan vel nevne de beste konsertene jeg har vært på: The Unholy Alliance 06 (Slayer, CoB, Lamb of God, In Flames, Thine Eyes Bleed) Metallica 07 (Oppvarmere: HIM (dessverre) og Turboneger) Guns N' Roses 06 Korn 05 (Oppvarmer: Stonegard) Ozzy Osbourne 07 (Oppvarmer: Black Label Society) Endret 25. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 -Return (Oh my god, de var dritt live. Snakk om dårlig engelsk. -Stage Dolls (Warmup for Return, selv om de stjal hele showet ) -Avenged Sevenfold (Warmup Vellhovin Juli08) -Iron Maiden Vallehovin 08. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 -Stage Dolls (Warmup for Return, selv om de stjal hele showet ) Noe annet kan man ikke regne med. Du setter ikke Dum Dum Boys til å varme opp for Alejandro Fuentes liksom. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Iron Maiden Ozzy Osbourne Turboneger Lenke til kommentar
Iskrembil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nightwish 4x Dimmu Borgir 4x Audrey Horne 4x In Flames 2x Primordial 2x Behemoth Children of Bodom Ensiferum Satyricon Cavalera Conspiracy Vreid Metallic Iron Maiden Enslaved Immortal Flogging Molly Therion Amon Amarth At the Gates Moonspell Amorphis Blind Guardian Kamelot Opeth Carcass Symphony X Avantasia Dream Theater Purified in Blood Sodom Negura Bunget Overkill Norther Pagan's Mind Baroness Black Tide Nocturnal Rites White Denim Sigh & Explode All That Remains Hatesphere Engel Soilwork Napalm Death HIM, Blitzkrieg Suidakra Dir en Grey Stratovarius Sonic Syndicate Nazareth El Caco The Carburators Sacred Reich Rose Tattoo Seventh Wonder Freak Kitchen The Moving Oos Indica Lyd Soulvenom Stage Dolls The Kooks The Raconteurs Ingenting Bad Religion Killswitch Engage Bullet for my Valentine Duffy Westlife Job for a Cowboy ... rævband til slutt.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 har vært på et par gatas parlament og en Korn Lenke til kommentar
maxM Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Lenny Kravitz - Spektrum Trivium - Sentrum Scene Motorpsycho - Rockefeller Bruce Springsteen - Vallahovin Cris Cornell - Sentrum Scene Roskilde 07: BigBang Pelican resten husker jeg ikke Roskilde 08: Band of Horses Kings of Leon Judas Priest Motorpsycho Clutch Bullet for my Valentine (sugde) Jay-Z ++ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Skal jeg se om hvor mange jeg husker... Metallica x 3 (x5) Gluecifer x 4 Span x 3 Bruce Springsteen x 2 (x3) Stonegard x 2 (x3) Nils Petter Molvær x 2 A-ha x 2 El caco (x2) Audioslave Tool (x2) Foo Fighters The Offspring Rolling Stones (x2) U2 Marilyn Manson Soulfly Stone Sour Slipknot Slayer Halloween (x2) Blind Guardian Audry Horne Backyard Babies Deep Purple Guns 'N Roses Iron Maiden John Fogerty Lowdown (x2) Madrugada Savoy Velvet Revolver Torch (x2) Ugress The Who Dog Almighty Wolfmother Mohammed Opeth Røyksopp Big Bang Også er det en del som jeg ikke kommer på i farten... De i parentes/uthevet er oppdateringer, så kan jeg jo hive på noen andre nye her. Queens of the Stone Age x3 Motorhead Megadeth Incubus Chris Cornell Jimmy Eat World Down The Sword Gamma Ray Iced Earth Dream Theater Edit: Fremdeles en haug jeg ikke hukser... Endret 9. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=rhJ2ZeLz8dw Vil tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå