Filmvenn Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) !!! 120 Days ...And You Will Know Us By The Trial of Death(Øya 07) Arcade Fire Band of Horses(Øya 06 og Rockefeller i år) Beck(Øya 06) Biffy Clyro Bigbang(ca 6 ganger, pluss at de øvde på fjortissklubben min når jeg var i 8-års aldern - Er 18 nå, fan seff) Cato Salsa Experience Madrugada (2 ganger) Morrissey(Øya 06) Morten Abel(Spektrum 2004?) Lou Reed(Norwegian Wood 06) Jimmy Eat World(Norwegian Wood 08) Kaizers Orchestra(3 ganger) Jens Lekman Franz Ferdinand Gluecifer Kings Midas Nine Inch Nails Paperboys Vengaboys Raga Rockers Slagsmålsklubben(backstage i Strømstad i tillegg da) Queens of The Stone Age(3 ganger bare i Norge) Spoon(Øya 07) Superfamily x3 Savoy(Øya 04) Sonic Youth Saint Thomas(RIP) Tool Thomas Dybdahl The Knife Postgirobygget The Natinoal Bank Turboneger(5 ganger i Norge, og ikke noe særlig fan) Sikkert en del jeg har glemt her og. De beste konsertene må være Nine Inch Nails på Øya 07, The Natinoal Bank, Slagsmålsklubben, !!!, Vengaboys, Jens Lekman, Queens of The Stone Age i Oslo Spektrum og selvfølgelig Band of Horses på Øya 06. Ikke lynsj meg for å like Vengaboys, siden det gjør jeg ikke. Men dette var det største minnet nesten fra russetiden min nå i vår. Vi var på Lillerhammer-treffet for russen. Dette var en av de beste greiene jeg har vært på, ikke bare dro jeg damer lett i fylla(som er veldig uvanlig). Men så gikk jeg rett ifra sengekos med en ukjent dame(huska aldri navnet hennes, uten at hun het Tina eller Tine), til konsert med Vengaboys hvor jeg da var direkte drita fremdeles. Jeg og kompisene mine var veldig bøllete, og var en av de få i midten som dansa til Venga og sang med. Dette var konge, og vi fikk alle helt latterkrampe når en av oss kasta øl så ble en blondine våt så vi spøkte med dette hele konserten idet vi dansa til Vengaboys som er det mest gay`este bandet jeg vært i nærheten av. The Natinoal Bank så jeg et år på øya, men husker ikke når det var. Husker bare at jeg likte stemmen til Thomas Dybdahl godt(bedre enn da han spilte solo i sommer med kringskastingsorkestrert), og bandet spilte bra og viste seg å være et bra superband. Lyden var like bra som på cd nesten, og det er kvalitet for å være av den typen musikk. Band of Horses var bandet som kom som en bombe. Jeg bare gikk forbi å skulle ta meg en øl og jeg hørte på dem siden de spilte ved barene på Øya(nest-største scena). Musikken var direkte nydelig og slo meg spesielt når de begynte med å spille The Funeral som virkelig virka nydelig. Endret 1. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Får vel slenge innpå med det jeg har sett live jeg også. Glemmer sikkert noen, men - Iron Maiden - Trivium - Black Label Society - Ozzy Osbourne - Metallica - Turboneger x2 - In Flames - HIM - Queens of the Stone Age x2 - Kaiser Cheifs - Arcade Fire - The Wombats - Slayer - My Chemical Romance - Jimmy Eat World - Behemoth - Billy Talent - Jay-Z - MGMT - The Raconteurs - Panic At The Disco - Lupe Fiasco - Big Bang - The Killers - Gojira - Chimaira - Unearth - Bullet for My Valentine - Bad Religion - Familjen - Band of Horses - Mastodon - Slagsmålsklubben - The Kooks - Yeasayer - The Hellacopters - Duffy - Saigon - Vampire Weekend - Neurosis - Les Savy Fav - Hatebreed - Keep of Kalessin - Incubus - Black Kids - The Teenagers - Lamb of God - The Hold Steady - Avenged Sevenfold - Beck - Cavalera Conspiracy - Coheed & Cambria - Flogging Molly - Stars - Killswitch Engage - The Used - Howlin Rain - Kids - Still Life - deLillos - Tommy T .. samt noen jeg sikkert har glemt. Endret 30. juni 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kan nevne de jeg har likt svært godt! Random rekkefølge Infadels kooks Stars Wombats Vampire Weekend Racounters Band of Horses In Flames Bullet for my valentine Neon Neon Coheed and Cambria National bank (Utrolig chill siste kveld på Hove) Arcade Fire QOTSA Killers Hold Steady Var på Hove Snikpelik? Var mange band derfra.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det stemmer! Du også, ser jeg Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Mistenker at du har vært på Hove-festivalen begge åra, Snikpellik... Hadde jeg lest innlegga rett over litt mer nøye hadde jeg sett at du allerede hadde svart på det . Endret 11. juli 2008 av Jompen Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Skal vi se: Sandnes Rock 2007: Deep Purple Dr. Feelgood 2008: Def Leppard Manfred Mann's Earth Band Slade Mott The Hoople Thin Lizzy Rod Stewart Stavangerensemblet 2009: Surferosa Ingenting Nazareth Hanne Boel DDE Jorn Stage Dolls Andre 2007 Rush: Oslo Spektrum 2008 Judas Priest: Bergenshallen Iron Maiden Bare Egil Band Avenged Sevenfold 2009 Saxon Iced Earth Hurra Torpedo Opeth Turbonegro Big Bang Postgirobygget Status Quo Gotthard DDR 2010 Bare Egil Band Gotthard The Residents Iron Maiden Jethro Tull Sonic Syndicate Sabaton Jorn The Radio Dept. Edit: gjorde litt endringer, og la til nye artister Endret 9. november 2010 av Holypanzer Lenke til kommentar
uptheirons Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Iron Maiden - vestlandshallen 2006 KISS - koengen 2008 Judas Priest - bergenshallen 2008 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Metallica: Valle Hovin 2007 Motörhead: Spektrum 2007 Metallica: Madrid 2008 Metallica: Praha 2008 Postgirobygget: 2008 Endret 23. juli 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Kaizers Orchestra (4 ganger) Turboneger (2 ganger) Madrugada Big Bang Danko Jones DDE Postgirobygget Vreid Stonegard El Caco WE Kokken Tor Cor Scorpi Foo Fighters Queens of the Stone Age deLillos Samvirkelaget Random rekkjefølge. Endret 31. juli 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Skal vi se. Dropper diverse småkonserter med totalt ukjente band. Dette kan bli litt rotete, men... Dream Theater (2 ganger) Stonegard (5 ganger) Dunderbeist (2 ganger) Porcupine Tree (2 ganger) Symphony X Oceansize Iron Maiden (2 ganger) Pure Reason Revolution In Flames (2 ganger) Lamb Of God Children Of Bodom Gojira Mastodon The Flaming Lips Pain Of Salvation Slayer (2 ganger) Katatonia Red Hot Chili Peppers Roger Waters Judas Priest The Who Big Bang (4 ganger) Clutch Bullet For My Valentine Queens Of The Stone Age (2 ganger) Muse (2 ganger) Audioslave The Dillinger Escape Plan Foo Fighters Coheed And Cambria Green Day The Offspring The Hellacopters Jimmy Eat World A.C.T Grinderman Rumble In Rhodos Avenged Sevenfold Gallery Triosphere Kaizers Orchestra (2 ganger) WE Bob Hund Job For A Cowboy Enter Shikari Press Play On Tape Killswitch Engage W.A.S.P The Brat Pack (4 ganger) Wonderfools (3 ganger) Turboneger (3 ganger) Volbeat Zyklon El Caco Jaqueline (2 ganger) Lowdown Motorpsycho Raunchy Trashcan Darlings Backstreet Girls Paul DiAnno (ex-Iron Maiden) Ralph Mayerz and the Jack Herren Band (2 ganger) Casiokids Beastie Boys Analogik Wig Wam Korn "Axl Roses" Michael Jackson De nye gitarkameratene... huff.. + noe glemt... Endret 9. september 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De som betyr noe har jeg vært på: Muse Turboneger Marilyn Manson oppvarming turboneger Iron Maiden Snart Slipknot:) Lenke til kommentar
Benor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har vært på noen få : Deep Purple - Hell Music Festival 06 Bob Geldhof - Hell Music Festival 06 Dumdum Boys - Trondheim 06 Knutsen og Ludviksen - Trondheim 06 Hopalong Knut - Trondheim 06/Namsos 08 Samvirkelaget - Stårsfestivalen 07 Moving Oos - Storåsfestivalen 07/Namsos Rockfestival 07/08 Bigbang - Storåsfestivalen 07 Motorpsycho - Storåsfestivalen 07 Dinosaur jr. - Storåsfestivalen 07 Det er vel de mest nevneverdige.. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ozzy Osbourne Iron Maiden Black Label Society TNT Dimmu Borgir In Flames Flogging Molly Soulfly Avenged Sevendfold x2 Behemoth Bullet For My Valentine Cavalera Conspiracy Satyricon Purified In Blood Så har man ett par ikke fult så bra konserter da... Animal Alpha [Den kjerringa skråler jo bare] Bad Religion [Mindre bra] Jay-Z [Herregud, jeg skammer meg] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Under The Sun 2006 Under The Sun 2007 del I Under The Sun 2007 del II Under The Sun 2008 Dance Valley (NL) Sensation BLACK 2007 (NL) Sensation BLACK 2008 (NL) Q-BASE 2007 (DE) Qlimax 2007 (NL) QrimeTime 2007 (NL) Defqon.1 Festival 2008 (NL) ++ Endret 1. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Under The Sun 2006Under The Sun 2007 del I Under The Sun 2007 del II Under The Sun 2008 Dance Valley (NL) Sensation BLACK 2007 Sensation BLACK 2008 Q-BASE 2007 Qlimax 2007 QrimeTime 2007 Defqon.1 Festival 2008 ++ Dette er ikke negativt ment, men regnes dette som konserter? Jeg synes ikke det sklir helt inn i båsen "konserter"... Raveparty? Endret 31. juli 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dette er vel alle jeg har sett live: Alchemist (AU) Alestorm (UK) Apocalyptica (FI) Arch Enemy (SE) At The Gates (SE) Avatar (SE) Avenged Sevenfold (US) Bare Egil Band (NO) Behemoth (PL) Black Debbath (NO) Black Label Society (US) Black Stone Cherry (US) Bob Geldof (IE) Bulwark (NO) Cavalera Conspiracy (BR) Deep Purple (UK) Def Leppard (UK) Dio (US) Divided Multitude (NO) Dropkick Murphys (US) Dying Fetus (US) Electric Eel Shock (JP) Enslaved (NO) Fatal Smile (SE) Forbidden (US) Freeshine (NO) 2x Helmet (US) Iced Earth (US) Immortal (NO) In Flames (SE) 2x Iron Maiden (UK) 4x Johndoe (NO) Judas Priest (UK) Kiss (US) Korpiklaani (FI) Mastodon (US) Ministry (US) Moonspell (PT) Morbid Angel (US) Motorpsycho (NO) Muse (UK) My Dying Bride (UK) Nightwish (FI) Nile (US) Obituary (US) Ozzy Osbourne (UK) Paul Di'Anno (UK) 2x Primordial (IE) Rose Tattoo (AU) Rotting Christ (GR) Sabaton (SE) Saxon (UK) Soilwork (SE) Sonata Arctica (FI) Stonegard (NO) Susperia (NO) Symphony X (US) Tesla (US) Testament (US) The Rooph (NO) The Who (UK) TNT (NO) Triosphere (NO) 2x Trivium (US) Turbonegro (NO) 2x W.A.S.P. (US) 2x Whitesnake (UK) Yngwie Malmsteen (SE) Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (Listen er ikke kronologisk, men de aller eldste opplevelsene står likevel først. ) Vazelina Bilopphøggers Björn Afzelius Åge Aleksandersen Guns N' Roses (1993) Rednex Green Day Placebo Bo Kaspers Orkester Morten Abel Bigbang Lou Reed Einmal Kommt Die Liebe Antony and the Johnsons Anjani Thomas Morrissey Nouvelle Vague Goran Bregovic Leningrad Cowboys David Bowie Bob Dylan Leonard Cohen Richard Hawley Nick Cave and the Bad Seeds Jeg har sikkert glemt noen. Dessuten har jeg sett en del oppvarmere og festivalopptredener jeg ikke gidder å ta med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette er ikke negativt ment, men regnes dette som konserter? Jeg synes ikke det sklir helt inn i båsen "konserter"... Raveparty? Imo er det like mye konserter som noe annet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 POD Papa Roach Snow Prozzak Wave Econoline Crush Rascalz Nickelback Foo Fighters x2 Our Lady Peace Avril lavigne (!) Godsmack Crosby Stills Nash Young Ash Dandy warhols Velvet Revolver Metallica Counting crows x2 Bowling for Soup Googoo dolls red hot chili peppers David Bowie Brian wilson a-ha bigbang x6 minor majority x3 Kings of convenience Bo kaspers GZA Bad religion NoFX Jesse Malin masse mindre norske band og, seff. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Satser på at det blir mange fler, men det er de jeg har hørt live så langt: The Rolling Stones (2 ganger) Bruce Springsteen Iron Maiden Random Grand Prix finaler The Dandy Warholes (oppvarmingsband for Stones på Valle) Skuffende antall. Endret 1. august 2008 av Stones_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå