Olum Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Unholy Alliance i Oslo. Er den eneste foreløpig, men skal sikkert på InFLames i Trondheim 8025409[/snapback] Når kommer InFlames til Trondheim? Kommer de til Oslo også? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har vært på følgende konserter: David Bowie Norwegian Wood i 2004. Den konserten han fikk den kjærligheten i øyet. Roger Waters Norwegian Wood 2006. Noen VG lista topp 20 konserter. Har også vært på Neil young på Kalvøya da jeg var 2 år(I 1992). Men det er ikke noe jeg husker. Har også vært på diverse lokale ting som UKM etc. Må prøve å få med meg noen flere konserter, er jo glad i musikk og elsker å være på konsert. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har vært på følgende: Turboneger x 7 Bigbang x 4 The Soundtrack Of Our Lives x 2 System Of A Down Metallica Iron Maiden Sepultura Simon & Garfunkel Motörhead Minor Majority Black Debbath x 2 Black Sabbath Thulsa Doom x 3 Bare Egil Band x 2 The Cumshots x 3 Ugress x 2 DumDum Boys Satyricon Seigmen Hurra Torpedo x 2 The Dubliners Stonegard x 2 Gåte x 2 Atheist Godsmack Gojira Surferosa Trivium Animal Alpha JR Ewing Destruction Bömbers L.Y.D. Everly Brothers Gartnerlosjen Tungtvann Reidar Roses Orkester Amulet Annie Gluecifer og garantert noen jeg har glemt. I løpet av året skal jeg ihvertfall på Metallica, Roger Waters, In Flames, Immortal og Wolfmother Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har vært på følgende: Turboneger x 7 Bigbang x 4 The Soundtrack Of Our Lives x 2 System Of A Down Metallica Iron Maiden Sepultura Simon & Garfunkel Motörhead Minor Majority Black Debbath x 2 Black Sabbath Thulsa Doom x 3 Bare Egil Band x 2 The Cumshots x 3 Ugress x 2 DumDum Boys Satyricon Seigmen Hurra Torpedo x 2 The Dubliners Stonegard x 2 Gåte x 2 Atheist Godsmack Gojira Surferosa Trivium Animal Alpha JR Ewing Destruction Bömbers L.Y.D. Everly Brothers Gartnerlosjen Tungtvann Reidar Roses Orkester Amulet Annie Gluecifer og garantert noen jeg har glemt. I løpet av året skal jeg ihvertfall på Metallica, Roger Waters, In Flames, Immortal og Wolfmother 8029594[/snapback] Oi.. 7 ganger på Turbongeger ? :o Når og hvor er Waters? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Metallica x 3 Kaizers Orchestra x 2 Dream Theater x 3 Pain of Salvation HIM The Rasmus Godsmack Guns n' Roses Bare Egil Band The Cumshots Black Debbath Valentourettes x 2 Satyricon x 2 Khold Pink Sepultura Crucified Barbara The Hellacopters x 2 Amulet Sahara Hotnights Return x 2 Postgirobygget Vazelina Bilopphøggers Sikkert endel fler, men husken er det så som så med.. Skal på Valentourettes, Trivium og Metallica i løpet av året. De som er spikra hvertfall.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Oi.. 7 ganger på Turbongeger ? :o Når og hvor er Waters? 8031180[/snapback] Jepp, Turboneger live er alltid knallbra Roger Waters er i Vestlandshallen i Bergen 29. april. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke vært på så altfor mange konserter enda, jeg er bare 17 år og dermed fortsatt ikke gammel nok til å komme inn på mange konserter. Men senere i år ..! De jeg har vært på er: R.E.M. Roger Waters Kaizers Orchestra BigBang 120 Days Cloroform Skambankt Foreløpig er følgende spikret: Fall Out Boy, Damien Rice, BigBang, Bob Dylan og Metallica. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Den første konserten var: Eminem / D12 / Outkast, Oslo 2001 I mellom de to har jeg vært på: Kaizers Orchestra Skambankt x2 Gåte x4 Big Bang x2 Ravi & DJ Løv Don Juan Dracula X Makeena Dropkick Murphy's Miksha DumDum Boys x2 Turbonegro Knutsen & Ludvigsen Dadafon SAFT Warlocks GODS Fremmed Rase x2 Klovner i Kamp x4 Apollo Hopalong Knut x2 Tungtvann Side Brok Bøyen Beng Deflower Bercedes Menz Brutal Kuk Superfaun Lionheart Brothers Silver Null$katte$nylterne Johndoe Lumsk 1element El Caco Black Debbath Sie Gubba (ufrivillig) x4 Too Far Gone (ufrivillig) x4 Åge Aleksadersen x2 Terje Tysland D.D.E. (ufrivillig) x2 The Hærmætti Tysland Band The Hærmætti Hærmætti Tysland Band Knaillertan x5 Stage Dolls x2 TNT The Rooph Gatas Parlament The 50fifty Bunch 3 Vise Menn Badspit Kloakksystemet Ole Ivars St. Thomas Jr. Ewing Baby Woodrose Cato Salsa Experience The Beautiful People Hellacopters Torch Garmarna Gjallarhorn The Saunters Suzuka Supervixen The Moving OO's Evil Angels Youthpictures of Florence Henderson Manifest Makrel Animal Alpha The Cardigans Carpark North Electric Eel Shock Ice Infinity Reset Thåström The Lurkers Satanic Surfers The School Serena Maneesh The Sons of Saturn Silence the Foe Superfamily Soda Hellbillies Erik's Morten Abel Bänzin Wattamezz Sissy Wish Madrugada Ralph Myerz & The Jack Herren Band x2 a-ha Hed Kandi 120 Days Taraf de Haïdouks Lightning Jan Breivik Tor Kvarsnes (i helt tilfeldig rekkefølge) Den hittil siste konserten var: Ozzy Osbourne / Black Label Society / TNT, Trondhjem 2007 Og det er vel de jeg kan komme på jeg har hvert på, sikkert noen flere, men... edit: Så jo Emil Viklický Trio og Jana Koubková live i Praha i fjor ^^ Endret 10. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Phil Collins Guns 'n Roses Roger Waters (x2) Eminem 50Cent Bob Dylan Red Hot Chilli Peppers Death Cab for Cutie BigBang (x2) Turboneger (x2) Bullet For My Valentine Thomas Dybdahl Gåte Garbige Birdy Nam Nam HIM The Strokes Amulet Warlocks Klovner i Kamp Gatas Parlament Faithless Leftfield Cloud Novem (x3) + Roskilde 06, Norwegian Wood 2004 (tror jeg) og noe Quarten 04 eller 03 og masse annet jeg ikke husker Endret 11. juni 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ikke vært på så mange. Begynte mitt konsertliv i november i fjor. - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Black Label Society - Trivium Metallica i juli er spikra, da får jeg også med meg Turboneger og sørgelige HIM. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 få bare konserter oppe i Bodø Dream Theater x1 oslo spektrum 2005 (blir snart en til<3) Nightwish x1 Turboneger x2 Tungtvann x2 Dum Dum Boys x1 Circus Maximus x1 Moonchild x1 Lumsk x1 + noe annet søppel i forbindelse med parken 06. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Var på Unholy Alliance i fjor, ellers er det fint lite Men skal da på Metallica om en snau måned Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ikke vært på så mange. Begynte mitt konsertliv i november i fjor. - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Black Label Society - Trivium Metallica i juli er spikra, da får jeg også med meg Turboneger og sørgelige HIM. 8831996[/snapback] helt likt som Snikpellik ser mitt konsert-liv ut hittil Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stonegard x3 Tårnåsenfestivalen x3 Pluss mange lokale konserter med lokale band . Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har ikke vært på særlig mange konserter, men her kommer de: Nighwish Stonegard x2 Serena Maneesh Webb Wilder and The Nashvegans TNT John Kay & Steppenwolf. Må få med meg flere konserter, jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Black Sabbath The Rolling Stones 120 Days Roger Waters Snart Wolfmother, Riders on the Storm og 120 Days igjen. ) Lenke til kommentar
noodles Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Salhus Vinskvetten Rakadis Stonegard Black Sabbath Dream Theater Sworn Infensus Cold Eternity kakkmaddafakka Lost at Last x 3 Darkane Anvil 36 Crazyfists Soilwork Gojira Y&T Trivium x 2 Satyricon x 2 Lacuna Coil Whitesnake Soulfly Bullet For My Valentine Nile Obituary Avenged Sevenfold Opeth Stone Sour Alice in Chains Guns N' Roses DevilDriver Armored Saint Arch Enemy Exodus In Flames x 3 Saxon Motörhead W.A.S.P. x 2 Manifest Helheim Entombed Thine Eyes Bleed Lamb of God Children of Bodom Slayer Iron Maiden Eric Singer Project Avatar In Flames Fatal Smile Susperia Turbonegro I kveld skal eg sjå Wolfmother, om 10 dagar er eg på Graspop 2007, så Marilyn Manson i Dortmund og Megadeth i Wien, første dag på Quart, Metallica på Valle Hovin, Hole in the Sky i Bergen (Kreator, Immortal, Testament, Mayhem, Entombed og Sabbat), Dream Theater og Symphony X i Spektrum. Og eg har lyst å reise på co-headliningturneen til Machine Head og Trivium der dei har med seg Arch Enemy og Dragonforce (æsj). Endret 12. juni 2007 av noodles Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 iron maiden trivium TNT black label society ozzy osbourne pluss lokale band og slikt identisk med eit par andre her Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da er det blitt litt flere Iron Maiden Trivium Mangard Susperia Koldbrann Insense Metallica i sommer Dimmu Borgir m/Amon Amarth i høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har fått gleden av å se endel artister og band siden min første "virkelige" konsert i 2001 (tror jeg), og det var Kaizers Orchestra som fikk æren av å ta min konsertdyd, og har sett de live flere ganger etterpå. Her er i alle fall listen, har dog ikke tatt bryet med å liste opp hvor mange ganger jeg har sett de forskjellige. Mange av konsertene har vært del av diverse festivaler - Øyafestivalen 2003, Rock Am Ring 2004, Quart 2005 og Norwegian Wood 2005. 3 Doors Down 50 Cent Amulet Avril Lavigne Audioslave Bad Religion Bigbang Cato Salsa Experience D12 DDE (Merk: Ufrivillig og gratis) Dilated Peoples Evanescence Fantômas Foo Fighters G Unit Green Day The Game Hayseed Dixie Kaizers Orchestra Kambodsja Katzenjammer Klovner I Kamp Lagwagon Linkin Park Lostprophets Lloyd Banks Marilyn Manson Metallica Muse Nas N.E.R.D. NOFX Obie Trice Red Hot Chili Peppers Röyksopp Seigmen Snoop Dogg The Streets System of a Down Thomas Dybdahl Turboneger Dette var det jeg kom på, i alle fall. Sikkert endel band som jeg har fått med meg på diverse festivaler som jeg ikke har tatt meg bryet med å huske navnet på. Kjipeste konserten - som var gjennomført bedriten (som regel glemmer man det kjipe med konserter hvor artisten/bandet er forsinket på scenen i det artisten går på scenen) - tror jeg er Avril Lavigne på Rock Am Ring i 2004. Tror aldri jeg har sett en artist med mindre interesse for egen musikk og publikum enn denne dama, og det så ut som hun kjedet seg i hjel, og det gjorde store deler av publikum også. Ett av høydepunktene kom også på samme festival, med Linkin Park. Si hva du vil om bandet, men live var de faktisk rimelig bra, og det å høre 100,000 publikummere synge "In The End" gir gåsehud. Ellers var det å få se Seigmen på Rockefeller nå i vinter utrolig bra, var tross alt et band jeg fryktet at jeg aldri ville se, og de innfridde på alle vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå