Orpheus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 2003: Iron Maiden, Oslo Spektrum (Warmup: Arch Enemy) 2005: Turboneger, Otta 2006: The Unholy Alliance, Oslo Spektrum (Thine Eyes Bleed, Children of Bodom, In Flames, Lamb of God og Slayer) Iron Maiden, Valhall Arena <3 (Warmup: Trivium) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 bor litt for langt nord så blir ikke mange enkelt-konserter. blir helst festivaler Gates Of Metal 05: Dimmu Borgir Children of Bodom Dark Tranquillity Amon Amarth Sabaton God Among Insects Wacken 06 Emperor Vreid Motorhead Celtic Frost Soulfly Amon Amarth Mystic Circle Andre: Iron Maiden 05 eller 04 Enslaved Deep Purple Kaizers Orchestra Turbonegro Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette har jeg vært på hittil: In Flames - Spektrum Children of BodomX2 - Spektrum og en plass i Gøteborg Slayer - Spektrum Lamb of God - Spektrum Thine Eyes Bleed - Spektrum Ektomorf - Oppvarming for CoB i Gøteborg One Man Army & The Undead Quartet (eller noe sånt) - Oppvarming for CoB i Gøteborg Kiss - Spektrum Dette skal jeg på snart: In Flames - Mariestad. : ) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Turboneger (3x) Iron Maiden (1x) Motorhead (1x) Har også sett andre band/artister på utekonserter/festivaler osv.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det jeg kommer på: -Paul McCartney -Oasis -Bigbang -Iron Maiden (og Trivium) -Hellbillies -Kent -Mew -Minor Majority -Martha Wainwright -Maria Mena -Vidar Vang -D.D.E. -Di Derre -CC Cowboys -Thomas Dybdahl (2 ganger) -Postgirobygget Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Var på Iron maiden i - August 2003 i Dallas, texas - Juni 2005 i Oslo - November 2006 i Bergen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hmm, jeg har vært på en god del konserter. Nevner de største for min del: Nick Cave Sonic Youth Kaada/Patton Roger Waters Black Sabbath Isis Bob Dylan x2, (Sugde i Roskilde 06) Tool (Greit nok, men levde ikke opp til forventningene) Fantomas (Dessverre for mye på "ny"plata i 06) Dälek Immortal Technique Endret 22. februar 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har vasa rundt på konserter og festivaler siden 97, så det har da har blitt noen konserter. Men kan jo nevne en av årets konserter som jeg synes var knakanes bra.. John Cale på Rockefeller! Noen her som var der? Flott konsert! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hmm, har vært på drøssevis at konserter opp igjennom åra, men noen av høyepunktene må vel være Guns 'N Roses - Valle Hovin 1993 Pink Floyd - Valle Hovin 1994 Yes (med symfoniorkester) - Oslo Konserthus 2001 King Crimson - Oslo Konserthus 2003 Black Sabbath - Spektrum 2005 Ellers så er jo stort sett første gangen man ser et fett band live et høydepunkt. Uansett, kan vel ramse opp de jeg husker i farta... Slayer (x3) Pantera (x2) Dream Theater (x3) Opeth (x2) Megadeth (x2) Metallica (x2) Judas Priest Dimmu Borgir (x5) Emperor Machine Head (x3) Obituary Cannibal Corpse Soilwork (x2) In Flames Children of Bodom Paradise Lost (x2) Isis Fear Factory Slipknot (x2) Napalm Death Esoteric Fallen Susperia (x3) Spock's Beard (x2) Pain of Salvation Corrosion of Conformity (x2) Moonspell Dark Funeral Cradle of Filth Satyricon (x3) Gamma Ray Spiral Architect Evergrey Behemoth Windir Jesu Khold (x2) Hypocrisy Mnemic The Kovenant Madder Mortem Stonegard (x2) The Almighty Crowbar Skinlab Powerman 5000 Coal Chamber Immolation Pitch Shifter The Cumshots Dum Dum Boys DeLillos Turboneger Backyard Babies The Hellacopters Stratovarius Rhapsody Sonata Arctica Gamma Ray Carpathian Forest Destruction Monster Magnet Gåte (x3) Hmm, sikkert noen jeg har glemt, men det var det jeg klarte å vri løs fra hjernebarken ihvertfall. Endret 23. februar 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Iron Maiden - Early Years Tour Dream Theater - Octavarium Tour (Angrar på at eg ikkje reiste på Motörhead eit par dagar etter) Witchcraft (Hole in the Sky 06) Atheist (Hole in the Sky 06) Destruction (Hole in the Sky 06) Keep of Kalessin (Hole in the Sky 06) Sahg (Hole in the Sky 06) 1349 (Hole in the Sky 06) I (Hole in the Sky) She Said Destroy (Motstøy 06) Tömmermenn (Motstøy 06) Emperor (Motstøy 06) Slayer (The Unholy Alliance tour 06) Iron Maiden - A Matter of Life and Death tour Genetic (GP i Porsgrunn) Svartahrid (GP i Porsgrunn) Band eg har sett live, men ikkje orka/gidda/vore dum nok til å ikkje sjå heile konserten: Grimfist (Hole in the Sky 06) Gojira (Hole in the Sky 06, angrar som faen på at eg ikkje såg heile) Satyricon (Hole in the Sky 06) My Dying Bride (Hole in the Sky 06) Celtic Frost (Hole in the Sky 06) Mortiis (Motstøy 06) + alle banda på The Unholy Alliance, unntatt Slayer. Høgdepunkta av konsertane eg har vore på er nok Atheist, Witchcraft og I. Endret 23. februar 2007 av MrHaze Lenke til kommentar
macciato Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Oi, glemte å nevne i forrige at jeg va på Kaizers i danmark 2006. Sinnsykt bra konsert, med bacstage-besøk og greier=) en dansk kompis av meg fikk den ene maska til han fyren! Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Thriven: du er født i 1990, når var du på KISS? Endret 23. februar 2007 av Orpheus Lenke til kommentar
Badering Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 BigBang er det eneste jeg har sett. Er jo 18-årsgrenser overalt :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Iron Maiden Host Trivium Silent Vanquish Ansur Lamb of God Thine Eyes Bleed Mastodon Slayer Benea Reach Red Harvest Nightwish Pagan's Mind Leprous Circus Maximus In Flames Children of Bodom( ) Emperor Mortiis Magic Pie Susperia Torch Marilyn Manson She Said Destroy Fracture Det er de jeg kommer på i hodet, er nok noen flere. Endret 23. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 De som har utmerka seg og er favoritter er: Jethro Tull Black Sabbath Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Children of Bodom( ) 8009664[/snapback] Må si meg litt enig der, CoB er fantastik NON-live. Live fucker andre ting enn bandet opp. Bandet er konstant plaget av dårlig lyd og andre tekniske feil, men de gangene de får bra utstyr blir det ikke noe bra uansett, har aldri likt Bodom's vokal, fjern please! Btw; Om du snakker om " The Unholy Alliance " som var i spectrum var alt bortsett fra Slayer, og litt In flames dårlig, spess lyden. Nedprioritert ftl Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Må si meg litt enig der, CoB er fantastik NON-live. Live fucker andre ting enn bandet opp. Bandet er konstant plaget av dårlig lyd og andre tekniske feil, men de gangene de får bra utstyr blir det ikke noe bra uansett, har aldri likt Bodom's vokal, fjern please! 8019302[/snapback] Bodom er dårlig live, virker som alle gitarronkere ikke klarer å spille live, det var i alle fall enormt dårlig kommunikasjon mellom gitarist og keyboardist på Wacken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skal jeg se om hvor mange jeg husker... Metallica x 3 snart 4 forhåpentligvis 5... Gluecifer x 4 Span x 3 Bruce Springsteen x 2 Stonegard x 2 Nils Petter Molvær x 2 A-ha x 2 El caco Audioslave Tool Foo Fighters The Offspring Rolling Stones U2 Marilyn Manson Soulfly Stone Sour Slipknot Slayer Halloween Blind Guardian Audry Horne Backyard Babies Deep Purple Guns 'N Roses Iron Maiden John Fogerty Lowdown Madrugada Savoy Velvet Revolver Torch Ugress The Who Dog Almighty Wolfmother Mohammed Opeth Røyksopp Big Bang Også er det en del som jeg ikke kommer på i farten... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Iron Maiden og Trivium i Valhall November 2006. Er vel bare den men nå er jeg jo bare 15 år da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Unholy Alliance i Oslo. Er den eneste foreløpig, men skal sikkert på InFLames i Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå