Mrs Hatta Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har ikke vært på alt for mange, men.. Iron maiden Gåte Black Sabbath Kaizers Orchestra Og noen undergrunns black metalkonserter på 1880 i Bergen, dersom de regnes med.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Rage Against the Machine Weezer Foo Fighters x 2 Hurra Torpedo Briskeby Turboneger Hmmm... kommer sikkert på fler etter hvert, men hukommelsen min er som en sveitserost... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pff.. Prøve å huske. Charta 77 The Roots Queen of The Stoneage Turboneger Coldplay The Thrills Murderdolls Immortal The Cardigans The Mars Volta Black Debbath Gluecifer Status Fatal Thomas Dybdahl x 2 Madrugada DDR Big Bang Massive Attack Animal Alpha Johndoe Sick Of Ot All Kent Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 VAr på en i Spektrum en gang, med fire band, Mohammed, The Carburetors, Nightwish og Mötlel Crüe. Mötley var skamfett, resten var ikke noe mer enn passe... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) De jeg husker... snip 6808968[/snapback] Er dette kanskje konserter du ha opplevd via festivaler? Og hvis so, hvor mye husker du av hver av disse ... 6809122[/snapback] Flere er fra festivaler ja og det er selvsagt ikke alle jeg husker setlista på, det begynner tross alt å bli noen år siden de første, men likefullt konserter jeg sitter igjen med mer eller mindre gode minner fra. Kan ikke se at det skulle ha noe å si om om konserten var i forbindelse med en festival eller ikke, om konsertene var klubbkonserter i forbindelse med en festival, eller på den oransje scenen på Roskilde. Regner også med at det er en god del konserter i forbindelse med bla. Roskilde jeg har glemt Endret 5. september 2006 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Metallica Iron Maiden Postgirobygget Skal se om en kan fylle på litt her etterhvert... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Maiden i spektrum 2005 og Deep Purple på hell i år. Langt fram på begge . Pluss div lokale festivaler.. Edit: Rednex, hellbillies, åge aleksandersen, dde, og tærje tysland fester! Endret 5. september 2006 av toSlaDos Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Spice Girls(oslo spektrum. Var stor for Hanne, ja!) Bob Dylan(Tr.heim torg) Hellbillies(bygda) Stage Dolls(bygda) Sie Gubba (ja, jeg er hard på bygdefestene) Kaizers Orchestra ehm, ja. Så har jeg sett diverse artister. Jeg ønsker meg en konsert:-( Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 2004: System of a Down (Med Gåte som oppvarming.)2005: Dream Theater 2006: Quarten(Tool, Opeth, Extol, Muse, Green Carnation Clutch, Depeche ModeEnslaved, Satyricon, Kayne West, Pharrel, Flogging Molly...) Pink Floyd-tribute band(The Dark Side of the Wall) Sikkert noe annet også, bla. Radio Innante og Bjørn Eidsvåg... men husker ikke når. 6809014[/snapback] Litt OT her men må bare spørre. Var Flogging Molly heftig på Quarten? Lenke til kommentar
Tze Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Om man ser bort fra festivaler.. (ingen spes rekkefølge) Slayer x2 Slipknot Soilwork x3 In Flames x3 Fear Factory Pain Susperia xMange Mortiis xMange Ill Nino The Melena Summer Sessions x2 Evergary x2 Machine Head Lumsk Åsmegin AC/DC x2 Where Angels Fall x2 Mew Dimmu Borgir Paradise Lost Illusion Suite Tabasco Pladasco (disse MÅ sees, gitaristen bruker reversert støvsuger mens han spiller solo, så håret flagerer i "vinden" ) Tristania Theatre of Tragedy Iron Maiden Stonegard Og utallige andre som har gått i glemmeboken av ymse grunner Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hmm får se hva jeg husker... Rolling Stones In Flames Metallica Meshugga Hatebreed Soilwork Saybia Mnemic Korn Slipknot Sepultura Godsmack Ja, det var i hvert fall de jeg husket sånn akkurat nå. Endret 6. september 2006 av SBS Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har vært på: Kiss - 1998, Spektrum Children of Bodom - 2006, en eller annen plass i Gøteborg Også skal jeg på The Unholy Alliance (In Flames, Children of Bodom, Lamb of God, Thine Eyes Bleed og Slayer) i November. =) Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Slayer Foo Fighters Queens Of The Stone Age Guns N Roses Dream Theater X3 Metallica Iron Maiden X2 Bullet For My Valentine Megadeth System Of A Down Turboneger X2 Big Bang Surferosa Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mayhem Kampfar Minas Tirith R.E.M Madrugada Mew Bruce Springsteen Faster Inferno Victory Michael Schenker Group Mystic Circle Wintersun Legion of the Damned Opeth Vreid Children of Bodom Arch Enemy Orphaned Land Emperor Motörhead Finntroll Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 U2, Valle Hovin 2005. Fantastisk! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Av mer eller mindre kjente band (copy/paste fra last.fm); Radiohead - may 06 Coldplay - october 05 Foo Fighters - july 05 Jethro Tull - april 06 Porcupine Tree - july 05 Thomas Dybdahl - july 05 Sondre Lerche - august 05 Green Day - july 05 Thin Lizzy - april 06 Audioslave - july 05 Off the Wall (Pink Floyd tribute) - november 05 The Bravery - july 05 Kaiser Chiefs - july 05 ...And You Will Know Us by the Trail of Dead - july 05 The Futureheads - july 05 Fantômas - july 05 Jimmy Eat World - july 05 Goldfrapp - october 05 Josh Rouse - july 05 Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 -Norwegian Woods '06 (Med Soulfly, Deftones og Turboneger) 6808900[/snapback] Oh, der skulle jeg egentlig også, men det ble ikke noe av. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Disse er de få jeg har vært på... -spice girls -Big Bang -Briskeby -James Blunt Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Disse, pluss en del andre festivalkonserter: amiina (x2), ane brun, animal alpha (x3), bertine zetlitz, bigbang, the blood brothers, blue foundation, cloroform, death cab for cutie, deLillos (x2), desperado, goo men, gåte (x20), janove ottesen, johndoe (x3), josé gonzaléz, jr ewing (x3), kaizers orchestra (x8), karpe diem, lampshade (x3), leiv aspén, madrugada (x3), magnet, mew, mogwai, psalm, rumble in rhodos, schtimm (x2), seigmen, shining, sigur rós (x2), silence the foe, skambankt (x2), sonic youth, the start, the subways, system of a down, turboneger (x2), ungdomsskulen, your enemies friends, youth pictures of florence henderson. Gjett hva som er favorittbandet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå